Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Siberienne schreef: zo 14 feb 2021, 20:16 Mijn moeder mocht morgenochtend voor haar vaccin - niet dus. >:( Test en vaccinatie locaties dicht... Ik vind het zo vervelend voor haar
Ik las het net ja dat alles dicht is morgen vanwege de gladheid. Dat zal vast een enorme teleurstelling voor haar zijn.
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef: zo 14 feb 2021, 20:16 Mijn moeder mocht morgenochtend voor haar vaccin - niet dus. >:( Test en vaccinatie locaties dicht... Ik vind het zo vervelend voor haar
Hè bah, wat een teleurstelling :(
Door dinky89
Hopelijk heeft ze vlot een nieuwe afspraak!
Je zit ook niet te wachten op ongelukken onderweg naar de vaccinatie en het is code rood wegens ijzel.
Door Elf
Oh, wat een teleurstelling... Hopelijk kan ze snel een nieuwe afspraak maken!
Door Kim_S
Eef+Stippels schreef: di 16 feb 2021, 11:53 De smeltsneeuw kwam vannacht naar binnen, het droop zo in ons bed :-X
Hier hetzelfde op de kamer van dochterlief :-X
Door Ina
Eef+Stippels schreef: di 16 feb 2021, 11:53 De smeltsneeuw kwam vannacht naar binnen, het droop zo in ons bed :-X
Oe......een ongevraagd koud bad ::)

Stond vorige week een stuk in het AD volgens mij die dit verklaard.....komt door de stuifsneeuw aan het begin van de koudeperiode.
Die stuifsneeuw is door de harde wind op plekken gekomen waar normaal geen regen/sneeuw komt.....nu de boel ontdooit komt het restant ook op plekken waar normaal geen water komt ....in jou bed bijvoorbeeld ;)

Hier in de wijk heel veel mensen met klachten, vooral bij dakkappellen en dit zijn allemaal 'relatief' nieuwe huizen.

https://www.ad.nl/dordrecht/lekkage-doo ... ~a059ee5b/
Door dinky89
Hier kwam tijdens de stuifsneeuw met harden wind de sneeuw al naar binnen bij ons Frans balkon in de woonkamer. Eerst vreemd gekeken waarom daar ineens hele plas water lag en toen voelden we de sneeuw bij de deur langs waaien. Kwam dus inderdaad overal door want met regen en storm hebben we dat nog niet gehad.
Door Eef+Stippels
Ina schreef: di 16 feb 2021, 12:32 Oe......een ongevraagd koud bad ::)

Stond vorige week een stuk in het AD volgens mij die dit verklaard.....komt door de stuifsneeuw aan het begin van de koudeperiode.
Die stuifsneeuw is door de harde wind op plekken gekomen waar normaal geen regen/sneeuw komt.....nu de boel ontdooit komt het restant ook op plekken waar normaal geen water komt ....in jou bed bijvoorbeeld ;)

Hier in de wijk heel veel mensen met klachten, vooral bij dakkappellen en dit zijn allemaal 'relatief' nieuwe huizen.

https://www.ad.nl/dordrecht/lekkage-doo ... ~a059ee5b/
Wij slapen idd onder een dakkapel.
Maar in de andere slaapkamer kwam het via de balken van het schuine dak.

Wel een soort van geruststellend dat nieuwere huizen het ook hebben.
Door El_Kato
Ik word helemaal gestoord van alle hondenstront overal >:( Rana stapt elke wandeling wel een paar keer in een drol. Ik probeer haar er altijd een beetje omheen te leiden maar het is op bepaalde plaatsen niet te voorkomen zoveel stront als er ligt. Ook rond speelveldjes van kinderen ligt het gras vol met hopen stront, echt walgelijk >:( Snap echt oprecht niet waarom mensen het gewoon niet opruimen, kleine moeite groot plezier.
De keren dat ik het laat liggen ligt het echt op een onmogelijke plek om op te ruimen, Dex heeft er nog wel eens een handje van om zijn kont helemaal in een struik of bosje te draaien of tussen de brandnetels…
Door pearlsofpassion
Gekend probleem! :-*
(en geen oplossing, ik ruim het al maanden constant zelf op, als in, 2x per dag, liever dat dan de stront door m'n tuin of huis te hebben).. Hier kunnen de kinderen ook nietmeer gewoon wandelen of fietsen. Ik ga altijd voorop...
Door Eef+Stippels
Hier ook overal hondenpoep :-X
Voornamelijk enorme brokkendrollen.

Ik snap ook niet waarom mensen het niet gewoon even oppakken... Maar goed, ik snap ook niet waarom mensen hun hond(en) het goedkoopste voer geven dat ze kunnen vinden (terwijl ze het geld best kunnen missen)..
Door Fenixjuh
Ik weet niet of ik mee wil klagen, of me aangesproken moet voelen... ::) :(

Ik laat mijn honden op het gras poepen waar niet staat dat het mag (maar absoluut geen speeltuin o.i.d.), we hebben een grasveld voor de deur en dan bind ik baby vast en loop ik 2x met 1 hond (om de beurt) een rondje....
Maar zoveel poep als er gewoon midden op de stoep ligt... Dan voel ik me wel schuldig dat ik met kind en buikwond het op het gras niet opruim, maar vind ik het fijn dat mijn honden het tenminste op het gras doen en niet op de stoep... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door