Eelke, een BP-lijntje naar het adres waar de vaatwasser naartoe moet behoort zeker niet tot de mogelijkheden?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑di 15 jul 2025, 13:12 Siberienne, heel veel sterkte met de toestand van je moeder. Lijkt me loodzwaar, maar gelukkig kun je toch bij haar zijn.Het was heel mooi / zwaar / goed / moeilijk / verdrietig / fijn - nu weer op weg naar huis
Eelke, een BP-lijntje naar het adres waar de vaatwasser naartoe moet behoort zeker niet tot de mogelijkheden?![]()
Anne in Zweden schreef: ↑di 15 jul 2025, 13:12 Siberienne, heel veel sterkte met de toestand van je moeder. Lijkt me loodzwaar, maar gelukkig kun je toch bij haar zijn.Limburg, goh ja, voor vlees reed ik daar gewoon heen haha
Eelke, een BP-lijntje naar het adres waar de vaatwasser naartoe moet behoort zeker niet tot de mogelijkheden?![]()
Siberienne schreef: ↑di 15 jul 2025, 17:41 Het was heel mooi / zwaar / goed / moeilijk / verdrietig / fijn - nu weer op weg naar huisGoede reis!
Charlie Angel schreef: ↑wo 16 jul 2025, 15:16 Wat fijn dat je wat dagen met je moeder hebt kunnen doorbrengen Siberienne. Maar zo moeilijk om haar dan zo achteruit te zien gaan. Dementie bij een geliefde is zo zwaar. Die mooie momenten, daar gaat het dan om.Ja dat - en proberen uit te vinden waar we haar mee helpen. En dan eigen meningen uitschakelen. Ik kan wel vinden dat twee tubes zalf hetzelfde zijn, maar uit een andere winkel en ander uiterlijk, dat maakt haar in de war.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑di 08 jul 2025, 19:55 Hij is terug!Wat een super geweldig nieuws. Hoop dat Luis weer opgeknapt is na dit lange avontuur van niet thuis zijn.
Ik ben aan het werk maar Meneer belde mij dat hij hem ontmoette achteraan de tuin toen hij het eten ging verversen en dat hij heel rustig benaderd heeft. Luis miauwde wat klaaglijk maar durfde blijkbaar niet in de tuin komen. Toen heeft Meneer hem kunnen oppakken.![]()
Siberienne schreef: Ja dat - en proberen uit te vinden waar we haar mee helpen. En dan eigen meningen uitschakelen. Ik kan wel vinden dat twee tubes zalf hetzelfde zijn, maar uit een andere winkel en ander uiterlijk, dat maakt haar in de war.Ja, inderdaad, ook dat. Vooral eigen meningen uitschakelen anders maak je jezelf ook dol.
Aquillo schreef: ↑do 17 jul 2025, 11:07 Wat een super geweldig nieuws. Hoop dat Luis weer opgeknapt is na dit lange avontuur van niet thuis zijn.Dank je.![]()
![]()