Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Siberienne, heel veel sterkte met de toestand van je moeder. Lijkt me loodzwaar, maar gelukkig kun je toch bij haar zijn.

Eelke, een BP-lijntje naar het adres waar de vaatwasser naartoe moet behoort zeker niet tot de mogelijkheden? :sofa:
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: di 15 jul 2025, 13:12 Siberienne, heel veel sterkte met de toestand van je moeder. Lijkt me loodzwaar, maar gelukkig kun je toch bij haar zijn.

Eelke, een BP-lijntje naar het adres waar de vaatwasser naartoe moet behoort zeker niet tot de mogelijkheden? :sofa:
Het was heel mooi / zwaar / goed / moeilijk / verdrietig / fijn - nu weer op weg naar huis
Door eelke
Anne in Zweden schreef: di 15 jul 2025, 13:12 Siberienne, heel veel sterkte met de toestand van je moeder. Lijkt me loodzwaar, maar gelukkig kun je toch bij haar zijn.

Limburg, goh ja, voor vlees reed ik daar gewoon heen haha :biggrin2:
Maar het vervoer van een binnen de garantie kapotte vaatwasser is officieel niet mijn probleem.

Nog een gebeld. Aldus deze mevrouw ligt het bij het hoofdkantoor bij een afdeling die twee weken de tijd heeft voor een beoordeling. Maar dat ik niet meer moet bellen, want als ik bel komt mijn vraag als nieuwe vraag binnen 'in het systeem' en dus weer achteraan in de rij :???:
Dan zou het op zich handig zijn dat ze mij niet steeds adviseerden om te bellen... maar goed ::)

Twee weken wachten dus. Ook deze mevrouw dacht het wel even op te lossen door te bellen met de verkoper. Maar die neemt niet op he...
Door eelke
Siberienne schreef: di 15 jul 2025, 17:41 Het was heel mooi / zwaar / goed / moeilijk / verdrietig / fijn - nu weer op weg naar huis
Goede reis!
Door eelke
Haha, krijg net mail van de verkoper, dat zij een doos en verpakkingsmateriaal zullen opsturen zodat ik de vaatwasser op de juiste manier kan verzenden, en ze afsluiten met het verzoek om 'de tijd die het hoofdkantoor heeft aangegeven nodig te hebben voor behandeling van mijn case' af te wachten.

Wat is het nou dan... opsturen of afwachten?
En als ik bel dan kom ik weer achteraan in de rij zeker ::) maar als ik twee weken afwacht dan is het retourlabel verlopen. Echt, handig joh.

Nou ja, eerst maar eens afwachten of ik wel een doos opgestuurd krijg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door