Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Siberienne schreef: za 28 jun 2025, 14:31 Wij kwamen op de ochtendwandeling een eland tegen. Vlakbij huis, het paadje het bos in waar we dagelijks lopen. Nog nooit eerder een gezien daar. Zo gaaf! En dan is Shad trouwens nog best sterk ;)
Dan is hij even vergeten dat hij al een oude man is :biggrin2:
Door frodo quin
Kaela schreef: zo 13 jul 2025, 19:19 De peuter heeft voor het eerst gevoeld dat ze moest plassen en succesvol de wc gebruikt. Ja ja, blij met plas :groupwave2:
Logisch denk ik. Het hele luier gebeuren is toch niet het toppunt van kinderen hebben zou ik denken :biggrin2:
Door frodo quin
- pien - schreef: ma 14 jul 2025, 09:59 Veel plezier, Kim + familie :D

Wat een mooi moment, Kaela :)

Ik word oma !!! Zaterdag was de babyshower voor mijn dochter, die aardig kogelrond (33 weken) en nietsvermoedend door haar beste vriendin was meegetroond voor 'een spontane lunch' en daar waren vriendinnen, collega's en oma's :D Er was een bon (voor een draagzak) en een luiertaart :biggrin2: en lekker eten en veel gezelligheid en rumoer :)

En : ik kreeg weer een update (doen ze goed, ik hoef niet te checken maar krijg een mailtje bij de volgende stap) over de Embark-test van Tola, ze zijn nu aan het uitvogelen welke rassen er in zitten (ze hebben meer dan 350 rassen in de database) , en over maximaal 2 weken krijgen we dan de uitslag :D dus het komt gestaag dichterbij!
Oh, spannend :D :D :D
En leuk dat jouw dochter genoten heeft. En proficiat met het kleinkind natuurlijk.
Door Kaela
frodo quin schreef: ma 14 jul 2025, 20:01 Logisch denk ik. Het hele luier gebeuren is toch niet het toppunt van kinderen hebben zou ik denken :biggrin2:
Haha nee er zijn leukere dingen!

Gefeliciteerd Pien! Nog even spannend, de laatste loodjes. Leuk dat de babyshower zo geslaagd was!
Door - pien -
frodo quin schreef: ma 14 jul 2025, 20:02 Oh, spannend :D :D :D
En leuk dat jouw dochter genoten heeft. En proficiat met het kleinkind natuurlijk.
dankjewel!
Ennn ineens duurt het nog maar maximaal een week tot ik de uitslag krijg :o
En vragen ze me of ik de 'breed reveal party' al heb gepland :biggrin2:
Door frodo quin
- pien - schreef: di 15 jul 2025, 08:34 dankjewel!
Ennn ineens duurt het nog maar maximaal een week tot ik de uitslag krijg :o
En vragen ze me of ik de 'breed reveal party' al heb gepland :biggrin2:
Tijd voor een topic met een hoop foto's zodat we kunnen raden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door