Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
pearlsofpassion schreef: wo 09 jul 2025, 17:22 Ik kan totaal niet volgen.. :-[ ::)
Maar ik hoop wel dat er een doorbraak en een oplossing komt.
Dat dit topic voor jou ook mag werken. :biggrin2: :-*
Korte samenvatting; ik moet een apparaat terug sturen want stuk en garantie. De verkoper vind dat dat met normale pakketpost moet, maar ik hem wel goed moet verpakken. Ik vind dat goed verpakken niet kan als ie met de normale pakketpost moet, want ik kan geen doos vinden die 56, 57 of 58 cm is. Bij kleiner kan er namelijk niet genoeg beschermingsmateriaal bij om hem veilig over de pakketband te laten stuiteren, bij groter is het pakket te groot voor de pakketpost.

De originele doos heb ik dus niet meer (ja, vorige maand in stukken in de papiercontainer gedaan, dus technisch gezien heb ik hem nog wel).

Hopelijk is het nu duidelijk en werkt het dan voor de klaag-kracht. Want vanmorgen zei de verkoper, kies maar een koeriersdienst dan regelen wij het verzendlabel, om vervolgens een normaal PostNL verzendlabel te sturen en we dus weer terug bij af zijn ::)
Door frodo quin
Oh zo irritant als klantendiensten of bots zijn of zich gedragen als een bot. Kom je gewoon nergens mee. Ik hoop dat het opgelost geraakt.
Door eelke
Dan neem het PostNL punt hem waarschijnlijk niet aan.
Kan inderdaad geen doos vinden van 58x58x58 cm :-\ die ook nog eens stevig is, want zwaar ding.
Het ligt nu bij het hoofdkantoor en ik zou vandaag voor 17.00 gebeld worden. Maar jammer de bammer :-\ niks gehoord.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door