Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
frodo quin schreef: wo 09 jul 2025, 19:58 Goede manier om vrienden te maken :biggrin2:
Wat vindt Nina van hen?
Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
Door Siberienne
Kaela schreef: wo 09 jul 2025, 20:03 Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
Aaaaaah wat lief :)
Door dinky89
Kaela schreef: wo 09 jul 2025, 20:03 Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
Mogelijk dat je kan zeggen dat jullie veel groter zijn dan de cavia en dat ze dat nog spannend vinden ;)
Door frodo quin
Dat is nog een beetje moeilijk voor een jong kind om je automatisch in de schoenen van een ander te verplaatsen. Wel een mooie leermoment.
Door Kaela
frodo quin schreef: vr 11 jul 2025, 12:35 Dat is nog een beetje moeilijk voor een jong kind om je automatisch in de schoenen van een ander te verplaatsen. Wel een mooie leermoment.
Ja dat kunnen ze op deze leeftijd amper. Maar ze is gelukkig een volhoudertje. Ze probeert het steeds opnieuw. Alleen vanmorgen toen meneer zei dat de cavia’s nog eten moesten zei ze: alwéér ;D
Door pearlsofpassion
Wat leuk!

Je wordt helemaal zoals mij. :biggrin2: Bij mij is het met konijnen, maar verder, same thing. :P
Als je nog tips wil over leuke groenten en kruiden, ik wil wel eens wat neerschrijven. :)
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: vr 11 jul 2025, 17:55 Wat leuk!

Je wordt helemaal zoals mij. :biggrin2: Bij mij is het met konijnen, maar verder, same thing. :P
Als je nog tips wil over leuke groenten en kruiden, ik wil wel eens wat neerschrijven. :)
Altijd welkom! Ze eten al heel wat. En vandaag kan ik ze zelf niet voeren en ze weten het, want nu piepen ze naar meneer!
Door eelke
Ohhh die hoor ik ook graag!

Hier zijn deze ook wel een hit;

Afbeelding

Ik stop er hooi in en soms ook stukjes komkommer of wortel om het nóg wat interessanter te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door