Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Nee, niets..
We geloven er niet echt meer in. We hebben gedaan wat we konden en wie weet, wordt hij toch ergens gevonden.
Maar we vrezen het ergste nu.

Dit is echt de vreselijkste manier ooit...
Door frodo quin
Dat is wel een goed idee. Misschien sherlock speurteam contacteren. Er zit nu al redelijk veel tijd tussen, dus ik zou het dan wel snel doen.
Door eelke
Ohhhh Pop, dit had ik even helemaal gemist, wat super naar dit zeg :-\ ik ga toch duimen voor een wonder
Door pearlsofpassion
Gaat dat ook voor katten? Speurhonden?
En een kat die panisch is voor honden?

En moet je dan geen zuivere geur kunnen aanbieden?
Ik heb niets dat enkel naar hem ruikt..
Cuzco zit daar altijd tussen.

En het heeft hier ook al 3 dagen gigantisch geregend. Maar echt heel veel.
Kan dat dan?
Door hannabelgje
Dat zou ik hun vragen. Die zullen dat wel weten. Klinkt cru maar als hij ergens dood ligt kan hij gevonden worden door speurhonden lijkt mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Ik heb hem gezien!
Net na m'n vorige bericht.
Hij stond achteraan de tuin. Maar hij durft nog niet goed, lijkt het. Hij kwam niet naar het poortje, dus nu heb ik op verschillende plaatsen stukken tuinafsluiting weggehaald.
Toen ik dichter kwam met snoepjes ging hij terug de mais in. Met eten lokken zal dus wss niet gaan, zoals verwacht.
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: di 08 jul 2025, 10:44 Ik heb hem gezien!
Net na m'n vorige bericht.
Hij stond achteraan de tuin. Maar hij durft nog niet goed, lijkt het. Hij kwam niet naar het poortje, dus nu heb ik op verschillende plaatsen stukken tuinafsluiting weggehaald.
Toen ik dichter kwam met snoepjes ging hij terug de mais in. Met eten lokken zal dus wss niet gaan, zoals verwacht.
Oh super!
Afsluiting tijdelijk weg is denk ik een goed idee.

Ik weet dat speurhonden ook katten opsporen. Of dat dat een goed idee is met een kat die bang is van honden gaan zij wel op kunnen antwoorden. Hopelijk is het niet nodig en loopt hij nu zelf terug. Hij heeft iig de tuin toch al gevonden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door