Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ohhh ik had zaterdag al een bericht getypt, maar die is niet geplaatst;

Ooooohhhh wat een leukjes! Sibbe is een Ollie, denk ik?

Wat een leuk huis/verdiepings-ding zo! Kan je die gemakkelijk weghalen? Lijkt me een hele fijne chill plek voor ze.

Ik kan erwtenvlokken aanraden, daar doen ze hier bijna alles voor.

En zeker een goede combi, twee vrouwen en een man. Als er dan eentje overlijdt, zit de ander ook niet meteen alleen. Tis dat de twee broertjes hier al samen waren...Twee beren stinken ook wel meer ::)
Door Kaela
eelke schreef: ma 07 jul 2025, 07:51 Ohhh ik had zaterdag al een bericht getypt, maar die is niet geplaatst;

Ooooohhhh wat een leukjes! Sibbe is een Ollie, denk ik?

Wat een leuk huis/verdiepings-ding zo! Kan je die gemakkelijk weghalen? Lijkt me een hele fijne chill plek voor ze.

Ik kan erwtenvlokken aanraden, daar doen ze hier bijna alles voor.

En zeker een goede combi, twee vrouwen en een man. Als er dan eentje overlijdt, zit de ander ook niet meteen alleen. Tis dat de twee broertjes hier al samen waren...Twee beren stinken ook wel meer ::)
Ollie is zo te zien iets bruiniger. Maar het scheelt niet veel! Wat grappig, we hebben look-a-likes!

Erwtenvlokken, check! Er is mij vanuit de opvang onbeperkte omkoperij met voer aangeraden, dus we gaan ervoor!

Het huis zit vast. Ja, daar heb ik nu al spijt van… maar als het echt te lastig is met schoonmaken verzinnen we daar ook wel weer wat op. Ik kan door de drie openingen wel goed overal bij komen.
Door hannabelgje
Ik had ook altijd 2 dames en een heer bij elkaar. Dan maken de dames ook minder ruzie en schijnen ze minder last te hebben van cysten op de eierstokken.
Heb je ook filmpjes?

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door Kaela
hannabelgje schreef: ma 07 jul 2025, 10:49 Ik had ook altijd 2 dames en een heer bij elkaar. Dan maken de dames ook minder ruzie en schijnen ze minder last te hebben van cysten op de eierstokken.
Heb je ook filmpjes? Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Nog niet, maar zodra ze wat meer op hun gemak zijn komen die wel!
Door Kaela
Als ze eten krijg ik ze samen op de kiek!
IMG_7577.jpeg
IMG_7577.jpeg (4.16 MiB) 144 keer bekeken
IMG_7584.jpeg
IMG_7584.jpeg (3.58 MiB) 144 keer bekeken
IMG_7588.jpeg
IMG_7588.jpeg (4.14 MiB) 144 keer bekeken
Door eelke
Kaela schreef: ma 07 jul 2025, 09:05 Ollie is zo te zien iets bruiniger. Maar het scheelt niet veel! Wat grappig, we hebben look-a-likes!

Erwtenvlokken, check! Er is mij vanuit de opvang onbeperkte omkoperij met voer aangeraden, dus we gaan ervoor!

Het huis zit vast. Ja, daar heb ik nu al spijt van… maar als het echt te lastig is met schoonmaken verzinnen we daar ook wel weer wat op. Ik kan door de drie openingen wel goed overal bij komen.
Ja je moet toch een beetje uitvinden wat handig werkt en dat steeds weer bijstellen denk ik. Daarom ben ik maar begonnen met kartonnen doosjes knippen als huis haha. En zit ik inmiddels aan de 3e kooi ::)

Wat een leuk drietal zo. Het is ook zo leuk om de verschillende karakters te leren kennen. De dames hebben eenzelfde kruin als Jack, dus ik zie nog wel meer overeenkomsten. Laten ze zich een beetje aaien al?

Gisteren waren ze het hier niet eens met het gebrek aan groente (ja dat is binnen 10 min op en dan is er weer een gebrek). Ik was aan het stofzuigen en er werd hard hun best gedaan om boven het stofzuiger geluid heen te komen met geklaag ;D lukt ze ook best aardig, met name Ollie kan Heel Hard.

Wel wat minder; de buurtkatten hebben het ook door. En dat vind ik wel eng met nu regelmatig de deur open :-\ het is steeds dezelfde kat, dus ik vroeg me af of ik dat baasje moet inlichten, maar leek me ook niet zo veel nut hebben misschien. Zelfs als die ene kat niet meer zou loeren, dan komt er wel weer een volgende lijkt me. Maar deze is wel zo brutaal dat ie normaal ook wel mijn huis binnen durfde te wandelen maar daar zit ik nu echt niet op te wachten.
Maar vind het ook stom dat ik dan mijn deur dicht moet houden als ik niet naast mijn cavia's zit, of een hordeur moet gaan aanschaffen voor de katten van een ander >:(
Door frodo quin
eelke schreef: wo 09 jul 2025, 12:30 Ja je moet toch een beetje uitvinden wat handig werkt en dat steeds weer bijstellen denk ik. Daarom ben ik maar begonnen met kartonnen doosjes knippen als huis haha. En zit ik inmiddels aan de 3e kooi ::)

Wat een leuk drietal zo. Het is ook zo leuk om de verschillende karakters te leren kennen. De dames hebben eenzelfde kruin als Jack, dus ik zie nog wel meer overeenkomsten. Laten ze zich een beetje aaien al?

Gisteren waren ze het hier niet eens met het gebrek aan groente (ja dat is binnen 10 min op en dan is er weer een gebrek). Ik was aan het stofzuigen en er werd hard hun best gedaan om boven het stofzuiger geluid heen te komen met geklaag ;D lukt ze ook best aardig, met name Ollie kan Heel Hard.

Wel wat minder; de buurtkatten hebben het ook door. En dat vind ik wel eng met nu regelmatig de deur open :-\ het is steeds dezelfde kat, dus ik vroeg me af of ik dat baasje moet inlichten, maar leek me ook niet zo veel nut hebben misschien. Zelfs als die ene kat niet meer zou loeren, dan komt er wel weer een volgende lijkt me. Maar deze is wel zo brutaal dat ie normaal ook wel mijn huis binnen durfde te wandelen maar daar zit ik nu echt niet op te wachten.
Maar vind het ook stom dat ik dan mijn deur dicht moet houden als ik niet naast mijn cavia's zit, of een hordeur moet gaan aanschaffen voor de katten van een ander >:(
Dat had ik ook met de ratten, maar eigenlijk ook voor mijn andere dieren. De kat van de buren wil graag hier komen wonen, maar nadat hij Emma heeft aangevallen is hij uitgeroepen tot aartsvijand van de honden. Wolf en andere katten is sowieso geen optie en al zeker niet eentje die hier in de buurt vaak met andere katten vecht en de ratten zou hij doden als hij de kans krijgt. Deur staat hier dus ook niet vaak meer open. Als met nu eens hun huisdieren uit andermans tuin zou houden.... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door