Er is al een nacht over gegaan.

Ik had echt verwacht dat hij er vanmorgen idd gewoon zou staan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑za 05 jul 2025, 17:55 Spoor heb ik ook gemaakt.Vreselijk, die onzekerheid. Kun je in het donker met een zaklamp rondlopen en onder heggen en zo kijken of je zijn ogen ziet oplichten?
Er is al een nacht over gegaan.![]()
Ik had echt verwacht dat hij er vanmorgen idd gewoon zou staan.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑za 05 jul 2025, 11:56 Ja, dat hoop ik.och dat is inderdaad een heel ander verhaal. Met deze leeftijd. Ik hoop dat hij zich inmiddels gemeld heeft of dat jullie m teruggevonden hebben.
Maar hij is al 15 en heeft nooit vrij buiten geleefd, enkel binnenshuis of in afgesloten tuin. En normaal vind hij een kwartier buiten in de tuin al ruim voldoende. Hij is niet meer zo'n jonge energieke kat maar best op de sukkel.
Dus zo eenvoudig is het misschien toch niet.
Daar komt ook bij dat hij al 24u niets gegeten heeft. En eten gaat er tegenwoordig ontzettend moeilijk in. Hij staat dus ook te mager eigenlijk. Hij wordt sinds een jaar ook super misselijk als hij 24u niet eet. Dan komt alles wat hij erna eet er weer uit. Zelfs blik. Laatste keer moest ik het uiteindelijk met vanillepudding doen omdat daar suiker in zit om hem weer vertrokken te krijgen met kleine beetjes eten. Sindsdien zorgen we dat hij minstens elke dag iets eet.
Dus ik ben bang dat hij zich ondertussen ook ziek gaat voelen en dan misschien wegkruipt.![]()