Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
dinky89 schreef: di 18 feb 2025, 13:39 img_1_1739882098881.jpg

Ik kwam een mooie foto tegen vanuit de ruimte van de sneeuw. Het witte bij Groningen/Drenthe is dus het gebied met sneeuw :cool: Morgenmiddag lijkt dan toch echt het einde van de kou.
Mooi om dat zo te zien!
Door Siberienne
Gisteren zou het stralend weer worden … we zagen heeeeel even iets van zon.
IMG_7129.jpeg
IMG_7129.jpeg (2.05 MiB) 1237 keer bekeken
IMG_7126.jpeg
IMG_7126.jpeg (2.56 MiB) 1237 keer bekeken
Door sam28
Ooh Sib wat een mooie foto's!!

Hier ook heerlijk gewandeld afgelopen weekend. Ik loop ondertussen in een t-shirt weer want ik ben gewoon een kachel met deze temperatuur. :biggrin2:
Door frodo quin
Siberienne schreef: ma 24 feb 2025, 13:41 Gisteren zou het stralend weer worden … we zagen heeeeel even iets van zon.

IMG_7129.jpegIMG_7126.jpeg
Woepsie, maar nog steeds heel mooi. Weerbericht kan je blijkbaar niet op rekenen. Ik wou maandag of dinsdag naar Gent, maar ze hadden slecht weer gegeven en natte pups overal binnen en op de zetels in de trein is niet handig. Woensdag en donderdag droog voorspeld. Wel maandag en dinsdag was het veel droger dan vandaag. Voor niets moeilijk gedaan ::)
Door Mandarijn
Pfffff het mag wel wat koeler......dikke 35°C hier. De heren vinden het 100x niks
Door doranto
Siberienne schreef: di 01 jul 2025, 16:23 Ohw ik voel met jullie mee - en met de oude hondjes die het zwaar hebben nu…
Dat laatste valt hier gelukkig wel mee hoor. Hier binnen is het heerlijk koel. Vorig jaar hebben we een airco laten installeren. Het is de investering wel waard met zulke dagen!
Door dinky89
Hier vreesde ik vanmorgen toen het al 26,5 graden in huis was maar dat is het nog steeds.
Vandaag even heerlijk wezen shoppen aan het hete plein in de stad (sontplein Groningen) wat goed te doen was door van airco naar airco te gaan met tussendoor verkoelende milkshake bij de grote M.

Ook weer fatsoenlijke sandalen gevonden waardoor ik geen dichte schoenen aan hoef. Dat scheelt voor mij een stuk qua hitte beleving.

Vanavond treed Neil young hier in de stad op, midden op de drafbaan. Zal ook goed heet zijn voor de oude man want geen natuurlijke schaduw op de vlakte, alleen tentdoek. En uiteraard al het oudere 60+ publiek in de volle zon :-X inclusief mijn ouders ::)
Hopelijk zorgt iedereen daar goed voor zichzelf en elkaar en loopt het niet uit de hand....
Door frodo quin
Hier is het ook niet te harden. Toen ik deze ochtend vroeg de ramen open zette bleek het buiten eigenlijk nog ongeveer even warm dan binnen en na een uurtje al weer warmer. Binnen 26, buiten makkelijk 10° meer. Ik ben met dit weer heel blij met een geïsoleerd huis waar het 10° kouder is dan buiten ipv 10° warmer, want dat laatste ken ik ook maar al te goed.
Door zurca
Ik ben het alweer zo beu dit weer :-X :-[
Het vergt wat organisatie maar het is bij ons 24 graden in huis, buiten vandaag 37 en we hebben geen airco.
Door Cathelijn
Ik zit heerlijk op een camping in de Eifel, ook warm maar in de schaduw goed te doen en 's avonds koelt het best goed af. En de tent dus ook, dus geen probleem met slapen.
Morgen weer naar huis..
Door Anne in Zweden
En wij in Zweden hebben zo'n echte ouderwetse oud-Hollandsche zomer: iedere dag regen, graadje of vijftien-zestien, af en toe zon, meestal bewolkt en een frisse wind. Toegegeven, ik heb liever dit weer dan 30+ graden, maar een klein beetje zomer mag het nu eindelijk wel een keer worden. De zomers zijn al zo kort hier, en als de maanden mei en juni alleen maar prut zijn, en de eerste helft van juli waarschijnlijk ook, dan gaan we wel erg hard weer richting september, het najaar... :(
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: di 01 jul 2025, 23:02 En wij in Zweden hebben zo'n echte ouderwetse oud-Hollandsche zomer: iedere dag regen, graadje of vijftien-zestien, af en toe zon, meestal bewolkt en een frisse wind. Toegegeven, ik heb liever dit weer dan 30+ graden, maar een klein beetje zomer mag het nu eindelijk wel een keer worden. De zomers zijn al zo kort hier, en als de maanden mei en juni alleen maar prut zijn, en de eerste helft van juli waarschijnlijk ook, dan gaan we wel erg hard weer richting september, het najaar... :(
Dat hadden wij vorig jaar, gelukkig is ons voorjaar tnt beter, hoewel het nu ook wel wisselvallig is/wordt, gisteren 25C, vannacht flink onweer en nu 15C.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door