Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aquillo
Dank jullie wel voor de hartverwarmende woorden en steunbetuiging.
Ik begin aan het idee te wennen, maar Osiris heeft het nog steeds moeilijk. Hij lijkt ineens jaren ouder zonder zijn maatje. :'( Heel af en toe is hij even als voorheen tijdens wandelingen, maar meesttijds wil hij niet ver mee. gaat overal liggen waar hij voorheen met Shed aan het rondsnuffelen was. en als hij dan eindelijk weer op staat en mee wil, is zijn enige wens... snel naar huis. Eten vind hij veel minder interessant. Het meeste eet hij met lange tanden of niet. gedroogde favoriete snacks wil hij niet meer, maar rauw gegeven ook niet. enige wat hij nog wil is alles van kip, in stukjes geknipte pens. rundvlees, zebravlees ook wel en eendenkarkassen als het in stukjes geknipt is. Konijn heb ik maar met hertenvlees gemalen , dan eet hij het wel. ga dat ook maar met alles doen wat ik kan malen en wat hij weigert. Ganzenvlees, kwartelruggen, alle konijnkarkassen alle 40 kg hertenvlees. de reeribben zal ik heroverwegen om van eigenaar te laten verwisselen, omdat mijn toch wel redelijk sterke molen deze niet echt goed wil verwerken zonder vast te lopen op de pezen. De ribben zijn wel te knippen met een snoeischaar dus daar ligt het niet aan.
Maandag ga ik met hem naar de dierenarts. Hij stond begin van de week akelig kreupel op. Zakte door zijn achterpoot. zou een hernia kunnen zijn omdat hij die dag wel op het strand gerend had met een hondje die hij leuk vond. maar elke keer als hij diep geslapen heeft vertoont hij dit. bij wandelen loopt hij verder wel weer normaal al vindt ik dat hij wel een van zijn achterpoten meer onder zijn lijf voorzet tijdens de draf.
Laat ik zijn rug en checken en ook maar meteen een hele senioren checkup.
Arme jongen. Moeilijk om dat zo te zien. Is het nog een idee om wat nieuws met hem te proberen? Gaan wandelen op nieuwe plekken om hem beetje te stimuleren? Sterkte ermee! En goed om de DA te laten kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door