Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nu ruim een jaar na Beautje, de stilte is oorverdovend.
Pas een slaapplaats van hem opgeruimd, Het mandje ( was al van de katten, 43 jaar oud) staat er nog. Nu komt de buurkat af en toe buurten ( ontzettend gelukkig mee!!!) en maakt er gebruik van. (Net zo als de waterbakjes).
Alles is er nog, zijn riempje en tuigjes, ook nog een tuigje van Mini, hangt nog op hun plek, Kan moeilijk wegdoen, net zo als de halsbanden en riemen van de 5 leonbergers . Ciro van 1989, kan je na gaan, gestorven 2001. En de vetbedden heb ik ook nog ;-) . Wanneer ik er niet meer ben kan het bij de vuilnis... nu voor mij te veel waard.
Het is niet zo dat ik ontzettend verdrietig ben dat Beau er niet meer is. hij heeft heel lang geleefd, hij was "behoorlijk" aanwezig het mormel, ( extreme blaffer) maar de aanwezigheid, de stilte, samen zijn... ......
Bijlagen
beau2.jpg
beau2.jpg (658.61 KiB) 267 keer bekeken
Het blijft gewoon moeilijk en het verdriet kan je ineens weer overvallen. Hier is het alweer bijna 9 maanden geleden en natuurlijk vind ik Bob ook lief, maar het gemis blijft. Vooral het: had ik maar vaker dit of dat. Omdat ze dat gewoon verdiende.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door