Oh en als je nog meer wilt herinrichten, hier moet ook nog gedaan worden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑ma 24 feb 2025, 14:37 Dat klinkt als een goede herinrichting Karin! En lees ik nu iets over cavia's?Oh Angel, tegen de tijd dat onze to do list af is zijn we bejaard
Oh en als je nog meer wilt herinrichten, hier moet ook nog gedaan worden.![]()
Kaela schreef: Oh Angel, tegen de tijd dat onze to do list af is zijn we bejaardErg is dat he, we blijven altijd bezig. Nu moet ik zeggen, onze tijd ligt natuurlijk al heel lang stil door alles, die moet echt gedaan. En dan heb je een schilder geregeld voor de schutting die echt nodig gedaan moet en dan belt schilder af. Met voor hem nare redenen, dus alle begrip, maar mijn zoektocht moet dan weer opnieuw beginnen terwijl die shutting niet kan wachten. 🫣 en het is ook nogal een oppervlakte.![]()
Het is ook nooit klaar he!
Ja we gaan cavia’s houden. Ik wilde niet weer een hamster, die slapen zoveel. Cavia’s vind ik geweldig leuk en lijken me ook heel leuk voor Nina. Met al die gezellige geluidjes en ze zijn er dol op om wat lekkers te krijgen. En Nina is dol op lekkers geven.
Maar we gaan dus zelf een kast bouwen, zodat we de ruimte zo optimaal mogelijk benutten. Dus het gaat nog wel eventjes duren voor het helemaal af is.
eelke schreef: ↑ma 05 mei 2025, 15:32 Ik ben mijn zolder aan het isoleren maar ik twijfel een beetje tussen het klaagtopic en het gelukstopic, dus ik kom hier maar een drankje doenHet ziet er naar uit dat je hier in je eentje hebt zitten drinken vanmiddag![]()
Ik vind klussen leuk, maar het is een ingewikkelde klus want ik kan nergens goed bij en dat is stom, maar als ik dan toch een goede oplossing heb gevonden, en het lukt, is het weer leuk!
Alleen, ik heb 4 stukken dak, en het stuk waar ik begonnen ben heeft 12 latten nodig en ik heb er tot nu toe 3 kunnen plaatsen![]()
![]()
![]()
pike schreef: ↑ma 05 mei 2025, 23:17 Het ziet er naar uit dat je hier in je eentje hebt zitten drinken vanmiddagHet bleef bij 3, dus dat is 25% en dit is maar 1/4e van het dak dus eigenlijk is het uhm, 6,25%? Haha. (en 2 andere stukken zijn ook nog groterDat is sneu. Dat hoort in het klaagtopic thuis
Maar, met 4 latten heb je toch al 33% gedaan, niet verkeerd toch?
eelke schreef: ↑di 06 mei 2025, 08:02 Het bleef bij 3, dus dat is 25% en dit is maar 1/4e van het dak dus eigenlijk is het uhm, 6,25%? Haha. (en 2 andere stukken zijn ook nog groterLaten we het dan zo zeggen: De kop is eraf!). Maar alle begin is moeilijk he
Nu nog uitvinden of het midden en einde ook nog moeilijk zijn.
pearlsofpassion schreef: ↑wo 21 mei 2025, 00:26 Een leuk artikel, leek mij:Wolven worden in het wild toch ook niet zo oud, kan me ook nog onderzoek herinneren dat ze minstens 5 parasieten in hun poep hadden en vaak sterven aan infectie ziekten. Ik denk niet dat die wolven zich druk maken om Aujeszky. Sterker nog, aangezien wolven vaak dieren eten die niet zo fit zijn, worden ze misschien juist wel veel blootgesteld aan infectie ziekten. Zou dat een manier zin van de natuur om ook populatie in balans te houden?
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250520 ... rce=google
Vooral opmerkelijk dat wolven wel veel wildlife zwijn eten. Terwijl wij dat niet durven voeren...
En ook fruit ed.
pearlsofpassion schreef: ↑wo 21 mei 2025, 00:26 Een leuk artikel, leek mij:Wolven eten idd niet strikt dierlijk, al hangt dat ook af van wat er te vinden is in een regio.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250520 ... rce=google
Vooral opmerkelijk dat wolven wel veel wildlife zwijn eten. Terwijl wij dat niet durven voeren...
En ook fruit ed.