Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cindy de Wolf schreef: ma 09 okt 2023, 12:01 Er kwam mij ten gehore dat carnibest sinds 2 oktober verkocht is :'( aan een keten, jawel uit Zweden :-X Ik kan er niets aan doen maar heb daar toch de kriebels van ivm Anicura. Net bij checken zag ik tot mijn schrik dat ze ook energique al in bezit hebben;
https://voff.pet/our-brands/

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden maar als ik naar de prijzen en divers producten kijk in de afgelopen 3 jaar stemt mij dat niet hoopvol.

Met weemoed denk ik weleens terug aan de lijntjes; de hilarische foto's van hele voortuinen vol :biggrin2:
wat was het eerste debacle?
smulpaap schreef: ma 03 feb 2025, 20:33 Ik kreeg net een email van Floris
Haasschouders € 3 duurder geworden :-X
Eigenlijk alle producten ..Pff echt hé? Wat een prijzen !
:-X :'( Ja ik kreeg hem ook. Dit is echt niet leuk meer. Zelfs met 1 hond wordt barfen al onbetaalbaar. Heel soms spookt het weleens door mijn hoofd om een gedeelte te gaan vervangen door brok :-X maar na dik 23 jaar vers te voeren stuit me dat zo tegen de borst. Voor nu kunnen we het nog betalen maar als dit nog een keer over de kop gaat hebben we toch ook echt een uitdaging.
Van de week kreeg ik ook de mail dat ook carnibest met 3% omhoog gaat per 1 maart.
Die BTW verhoging hakt er ook echt gigantisch in.
Cindy de Wolf schreef: ma 03 feb 2025, 20:46 :-X :'( Ja ik kreeg hem ook. Dit is echt niet leuk meer. Zelfs met 1 hond wordt barfen al onbetaalbaar. Heel soms spookt het weleens door mijn hoofd om een gedeelte te gaan vervangen door brok :-X maar na dik 23 jaar vers te voeren stuit me dat zo tegen de borst. Voor nu kunnen we het nog betalen maar als dit nog een keer over de kop gaat hebben we toch ook echt een uitdaging.
Van de week kreeg ik ook de mail dat ook carnibest met 3% omhoog gaat per 1 maart.
Die BTW verhoging hakt er ook echt gigantisch in.
Ja..echt hé :-X
Maar je beschrijft het goed .." af en toe spookt het door mijn hoofd " Ik kan het dus ook niet over mijn hart verkrijgen om brok te voeren
Dan zie ik weleens brok voorbij komen ..€ 7 voor ik geloof 5 kilo ..is je reinste troep natuurlijk ..maar dan denk ik ook weleens..was ik maar zo makkelijk als menig hondenbezitter
Maar goed , wij op BP weten allemaal hoeveel meerwaarde goede voeding heeft
Vaak zie je bv al verschil als je mindere kwaliteit voert ..slechte vacht , slechte ontlasting ..En de rest dan ?. Wat we niet ( direct ) waarnemen ?
Maar ja , het is het totale plaatje hé? Ons eigen levensonderhoud idem .
En ik blijf het vers voeren ook volhouden..zeker voor Thara .
Ik zou er ook niet over piekeren om brokken te gaan voeren maar het plan om er ooit een pup bij te nemen moet eerst wel goed doorgerekend worden, dat durf ik niet zomaar te doen zoals ik dat 7 jaar terug wel heb gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door