Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lauraV
het is hier altijd reuze gezellig .... Kiek en ik doen vrij veel samen de gehele dag .
En hoewel het bezoek het vaak minder vind , gaat Kiekeboe altijd vrolijk kwispelend met me mee naar het kleinste kamertje .( ik zal me onthouden van de geurige details ...)
De laatste tijd word de toiletgang een hele terugkomende ceremonie ... voorheen kon ik me rustig terug trekken en volledig ontspannen , maar nu ... word ik serieus aangekeken , kiek kijkt naar de toiletrol en kijkt me weer diep in mn ogen aan .... ze krijgt geen reactie van me en gaat over op plan B ... ze rekt haar rug als ze door dr voorpoten gaat en maakt er een ontwakend geluid bij ... dan springt ze tegen de muur langs de toiletrol en verlangt naar een krabbel over de rug die enkele keren heen en weer moet gaan .... maar let op ... dit is een afleidingsmanoeuvre ::) ... terwijl ik het laatste stukje papier van de rol aftrek staat zij al popelend te dansen om het over gebleven kartonnen rolletje van me over te nemen ... doe net of ik niets zie en doe er eerst een nieuwe rol op ... ahhh flauw baasje zal ze wel denken ... tot ik het hoog op gooi en ze er clownesk achter aan rent ... om het te pakken en weer terug te geven voor een volgende gooi ... waarna ze het vakkundig versnippert en daarna trots als een pauw alles achterlaat ...
maar wat is het punt wat ik eigenlijk wilde vertellen :biggrin2: ... ze hoort precies wanneer de laatste papierstukjes op het rolletje eindigen ( en dan maakt t niet uit of je inwonend bent ja of nee :cool: ...) en wat voor uitdaging er dan voor gedaan wordt ...

wat ik dus nog steeds wil zeggen ... daarom krijgt bezoek voordat ze komen altijd een volle rol ... :D ;D

(voorkomt genante omstandig heden ... hoewel mijn jonge nichjes en neefjes hier geen probleem mee hebben als ik ze hard hoor lachen vanuit het toilet )

iemand met enige zelfde ervaringen ? :biggrin2:
Door smulpaap
Herkenbaar :biggrin2: Maar niet met een toiletrol
Hetgeen jij beschrijft over gedrag, helemaal herkenbaar als ze ergens in geïnteresseerd zijn en dus iets willen
Ze zijn zo slim , zo grappig , zo volhardend
Ook een niet - hondenliefhebber zwicht voor hun charmes . Want we zullen door gaan . Ja , want ook jij hoor mij leuk te vinden ..en dat ben ik ook :biggrin2: Daarom ben ik ook zo verslingerd aan het ras . Al zijn er soms momenten , dan zou ik het monster achter het behang willen plakken
Maar dat is nog nooit gelukt . Nee , want de butler verleiden , ook dat lukt altijd , dan ben ik om op te vreten . En dan heb ik toch weer gewonnen :biggrin2:
Door smulpaap
lauraV schreef: vr 31 jan 2025, 17:34 a ja ... ook hier hebben het paar donker bruine ogen vaak succes ::)
Ja mooi hè :biggrin2:
Toen ik nog in NH woonde kwam er een nieuwe kapsalon , je kon zonder afspraak naar binnen
Dat lag op 1 van m'n wandelroutes , dus ik dacht , dat is best eens handig . Dus ik liep daar eens voorbij , de deur stond open . Dus ik vroeg , kan ik even geknipt worden , en mag de hond mee naar binnen ? De kapster keek de tang aan en schoot in de lach ..de tang had natuurlijk al.in de gaten , hmm dit lijkt me wel gezellig ... aandacht :biggrin2: Dus ja hoor zo'n klein schattig hondje , die mocht wel even mee . Dus ik ging zitten ..De tang toen nog naast me op de vloer . Maar nee , zo was het niet gezellig genoeg . Ik wil op schoot . Ze zat braaf op schoot , maar zag zichzelf In de spiegel :biggrin2: De kapster en ik hadden de grootste lol om het smoelwerk van de tang . En ... je raad het al . Telkens als we langs de kapsalon wandelden wilde de tang naar binnen :biggrin2:

Zomers gaan we na het wandelen vaak even op een terras zitten , vaak dezelfde terassen, de obers kennen haar allemaal . En ! Als de tang geen ober ziet dan moeten we eerst naar binnen . Even kijken waar de ober is , aandacht , een aai , een koekje en pas dan mag de butler gaan zitten . Eerst de ober begroeten hoor .

Gaan we naar de fysio , idem . Wij melden ons acter de balie :biggrin2: Alle assistentes worden begroet . Gaan we de gang in , op weg naar de behandelkamer , staat er weleens een deur open , hmm ik wil even kijken wie hier aan 't werk is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door