Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Ik heb er wel vaker over verteld
We hebben dagbesteding voor mensen met een licht verstandelijke beperking in 't dorp
En de cliënten kennen tut allemaal
Maar er is 1 cliënt die helemaal dol is op tut
En die was jarig geweest , dus even een cadeautje gekocht . En samen met de tang naar de dagbesteding

Nou , dat was dikke pret :biggrin2:
Thara ! Ja , J . We komen je nog even feliciteren
Nou , ik kreeg niet eens de gelegenheid om J . Een hand te geven . Nee, hij had de tang al in z'n armen. Dus ik vroeg J . En , heb je leuke cadeautjes gehad ? Ik werd volledig genegeerd , :biggrin2: En wel hele verhalen tegen de tang
Over z'n cadeautjes , en hij mocht ook een advocaatje met slagroom hebben . Ja Thara , dat mag ik hebben als 't feest is ,
Oh ,oh . Die interactie tussen die twee . Zo ontzettend leuk :biggrin2:
Door smulpaap
pike schreef: ma 20 jan 2025, 15:38 Thara heeft iemand weer een geweldige dag bezorgd lees ik :D Wat leuk dat dat zo goed gaat.
Soms bellen ze . Dan verdomt J. Om te gaan werken . Hij heeft een hekel aan dozen vervoeren en uitpakken . Of de tang " tijd en zin heeft " Dan zit de tang op de kar tussen de dozen , en dan is de klus is stuk leuker :biggrin2:
Lult J. Het honderd uit tegen de tang :biggrin2:

Het verpleeghuis staat op een lager pitje
Daar ging ze voorheen ook geregeld naartoe als er een bewoner erg onrustig was bv
Of bij bedlegerige bewoners bv even kroelen
Onrust gebeurt vaak in de namiddag , maar dan word tut best suffig van de Gabapentine
Dus dat lukt vaak niet meer
Door pike
smulpaap schreef: ma 20 jan 2025, 16:33 Soms bellen ze . Dan verdomt J. Om te gaan werken . Hij heeft een hekel aan dozen vervoeren en uitpakken . Of de tang " tijd en zin heeft " Dan zit de tang op de kar tussen de dozen , en dan is de klus is stuk leuker :biggrin2:
Lult J. Het honderd uit tegen de tang :biggrin2:
Onvoorstelbaar, dat zo'n hondje zo'n effect kan hebben :cool:

Het verpleeghuis staat op een lager pitje
Daar ging ze voorheen ook geregeld naartoe als er een bewoner erg onrustig was bv
Of bij bedlegerige bewoners bv even kroelen
Onrust gebeurt vaak in de namiddag , maar dan word tut best suffig van de Gabapentine
Dus dat lukt vaak niet meer
Jammer is dat zeg. Niet alleen voor de bewoners maar zeker ook voor Thara. Die had daar toch heel veel plezier en afleiding mee.
Door smulpaap
doranto schreef: zo 26 jan 2025, 11:00 Wat ontzettend leuk voor alle partijen! :)
Ja , echt ontzettend leuk
Ik liep vanochtend naar de super
Kwam ik de groep tegen , ze gingen naar de glasbak
En al van verre riep J. Waar is Thara :biggrin2:
Door lauraV
het meest waardevolle van mn werk , is dat iedereen een glimlach krijgt als kiek aan komt rennen voor een krabbel , ook al hebben ze een slechte dag ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door