Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ties doet op dit moment gehoorzaamheidscursus B. Een van de onderdelen is het vooruitsturen naar het vak. Ties is de enige in zijn groepje die dit onderdeel beheerst. En, hij vindt het ook nog eens heel leuk om te doen. Afgelopen zaterdag, aan het eind van de les, was het: Het is koud, we gaan het vak doen maar we maken het leuk en gooien er wat meer actie in. Probeer maar eens of je de hond over een hindernisje naar het vak kan sturen. Dus ik stel mij op voor het hindernisje, en op het moment dat ik Ties aan de voet wil zetten schiet hij al weg voor zijn beurt. Keurig over het hindernisje. ik lag in een deuk. En Ties zag daarin aanleiding om gelijk weer terug te komen want waar de lol is daar moet je wezen. Ik stuur hem echter gelijk opnieuw uit, daarbij even vergetend dat hij eerst netjes aan de voet moet komen zitten. Maar Ties die vergeet dat niet en loopt volgens de regels eerst achter mij langs, kijkt op maar voor hij gaat zitten stuur ik hem alweer uit en hopla weg is hij ::) ;D ;D Wat een rommeltje. Maar Ties had pret. Dat is wat telt. Het filmpje is al net zo chaotisch als de uitvoering van de oefening. Maar ik ben toch blij dat ik het heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door