Was alleen lastig als onze honden aan het eten waren, want die gingen gewoon mee-eten als we niet uitkeken, en toen hadden we Maci nog en die was daar niet van gediend zeg maar.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑do 29 aug 2024, 14:28 Ze zijn wel leuk , die bassets. Doet me denken aan een vakantie. Toen kwamen 2 basset reuen altijd in ons huisje kijken. Van geen kwaad bewust, lekker gezellig vonden ze het.Brutale apenEn gewoon lekker erbij liggen en zo.
Was alleen lastig als onze honden aan het eten waren, want die gingen gewoon mee-eten als we niet uitkeken, en toen hadden we Maci nog en die was daar niet van gediend zeg maar.
eelke schreef: ↑do 29 aug 2024, 21:04 Een naakthond is ook erg prijzig denk ik?Ik zeg altijd dat dat mijn volgende hond wordt
Verder wel perfect eigenlijk. Geen vachtonderhoud, gefokt als gezelschapshond (dus geen jacht, lijkt me?) en onder de 10 kg.
Kim_S schreef: ↑do 29 aug 2024, 21:40 Ik zeg altijd dat dat mijn volgende hond wordtMaar dan moet je ook niet de behaarde hairless versie kiezen![]()
En dan wordt het er toch steeds weer een die vreselijk verhaart![]()
Cathelijn schreef: ↑do 29 aug 2024, 14:49 Nee, van allebei 1 en ze heet EllenAh OK. Je ziet ze zo weinig in NL dat het een bezienswaardigheid is
Lizzy schreef: ↑vr 30 aug 2024, 07:31 Ja! Ik vind naakthonden leuk! Maar over Leo's dead body zei hij..... Ik vind ze niet prettig aaien trouwens. En wat ik ook een issue vind is hun tandloosheid, dat samenkomt met de kaalheid. Dus dank voor de tip maar ik zoek nog even verderUh geef Leo gelijk![]()
kiara schreef: ↑vr 30 aug 2024, 09:34 Uh geef Leo gelijkIk dacht de mexicaanse inderdaad wel tanden missen of zo. Of dat ook voor de chinese geldt, geen idee. Ik geloof wel dat een Mexicaanse niet echt is wat Lizzy zoekt. Zeker niet qua jachtinstinct.![]()
Maar hebben ze nou geen tanden of lees ik dat verkeerd?
kiara schreef: ↑vr 30 aug 2024, 10:17 Jemig nou dat vind ik dus wel een heel groot mij puntNaakt is belangrijker dan tanden. Tja. Snuit is belangrijker dan ademhalen. Vlekken zijn belangrijker dan altijd goed kunnen piesen. Korte poten (vaak gepaard met lange rug) zijn belangrijker dan gezonde wervels. De lijst is eindeloos lang.
Geen of weinig tanden.
Wat doen ze toch allemaal in de fokkerij![]()
Lizzy schreef: ↑vr 30 aug 2024, 10:47 Naakt is belangrijker dan tanden. Tja. Snuit is belangrijker dan ademhalen. Vlekken zijn belangrijker dan altijd goed kunnen piesen. Korte poten (vaak gepaard met lange rug) zijn belangrijker dan gezonde wervels. De lijst is eindeloos lang.Nooit geweten kwa tanden