Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: do 01 aug 2024, 10:17 Deze even updaten.
Ik heb sinds de ingreep geen druppel bloed meer verloren. Ale, ik heb wel eens een sneetje oid gehad, maar geen menstrueel bloedverlies dus. :P

:groupwave2:

Dit had ik echt nooit zelfs maar durven hopen!
Zo fantastisch!

Dus meisjes, die mij deze tip gegeven hebben: duizendmaal dank! You saved my life! :-* :-* :-*
Ow, dat is echt geweldig!
Maakt dat ook verschil in dingen als pijn en misselijkheid?
Door Cathelijn
pearlsofpassion schreef: do 01 aug 2024, 10:17 Deze even updaten.
Ik heb sinds de ingreep geen druppel bloed meer verloren. Ale, ik heb wel eens een sneetje oid gehad, maar geen menstrueel bloedverlies dus. :P

:groupwave2:

Dit had ik echt nooit zelfs maar durven hopen!
Zo fantastisch!

Dus meisjes, die mij deze tip gegeven hebben: duizendmaal dank! You saved my life! :-* :-* :-*
Oh wat geweldig! Ik ben heel blij voor je want het geeft je zoveel meer vrijheid :D
Door dinky89
Fijn dat het goed heeft uitgepakt PoP! Merk je dat nu ook qua energielevel en ijzer niveau? Want dat was toch heel laag bij jou staat mij bij?
Door Kim_S
frodo quin schreef: do 01 aug 2024, 10:38 Ow, dat is echt geweldig!
+1
Wat heerlijk voor je PoP!!
Heb je eigenlijk veel last gehad van de procedure en daarna, of was dat eigenlijk te verwaarlozen?
Door Ronald
Wat fijn om te horen, PoP! Ik kan me als man niet voorstellen hoe zoiets moet zijn, maar ik kan me wel voorstellen dat zoiets een enorme impact op je leven heeft.
Door - pien -
Geweldig, ben blij voor jou PoP!

Gisteren had ik een afspraak om te bellen met mijn dochter, die sinds eind december op Bonaire woont.
We waren net 2 minuten aan het bellen toen ze ineens ze 'is de poort soms open' :o :o :o en ik begreep dat ze voor de deur stond ;D
Afijn, het werd een lange middag waarin het net leek of ze geen 7 maanden maar 7 dagen weg was geweest :biggrin2:
Door Ronald
- pien - schreef: vr 02 aug 2024, 13:13 Geweldig, ben blij voor jou PoP!

Gisteren had ik een afspraak om te bellen met mijn dochter, die sinds eind december op Bonaire woont.
We waren net 2 minuten aan het bellen toen ze ineens ze 'is de poort soms open' :o :o :o en ik begreep dat ze voor de deur stond ;D
Afijn, het werd een lange middag waarin het net leek of ze geen 7 maanden maar 7 dagen weg was geweest :biggrin2:
Wat een heerlijke verrassing, Pien!
Door Siberienne

Wat een leuke verrassing Pien!
Door Kim_S

Wat een geweldige verrassing!! :D
Door frodo quin

Dat is wel heel leuk!
Door pearlsofpassion
frodo quin schreef: do 01 aug 2024, 10:38 Ow, dat is echt geweldig!
Misselijk was ik zowiezo zelden.
Pijn is zeker minder. Ik merk soms nog eens wat vage krampen maar ik heb nu meer last van mn ovulatie dan van menstruatiekramp. Die laatste zijn eigenlijk mini weeën om het bloed naar buiten te werken, dus dat is nu ook niet meer nodig. Dus ja, dat maakt zeker verschil.
Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: do 01 aug 2024, 18:17 Fijn dat het goed heeft uitgepakt PoP! Merk je dat nu ook qua energielevel en ijzer niveau? Want dat was toch heel laag bij jou staat mij bij?
Dat heeft tijd nodig om te herstellen. Ik merk wel al iets, ik draait niet weg bij de minste inspanning, maar we zijn er nog niet. Work in progress. Er is nu wel progress en ik hoef geen ijzersupplementen te nemen waar mn darmen stuk van gaan. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door