Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Kaela schreef: za 13 jul 2024, 05:40 Absoluut Kim! Ik geniet me nu te pletter, maar ik ga er niet van uit dat ze het leuk blijft vinden. Dat zien we vanzelf.

Het was wel grappig hoor, ze durfde van alles, behalve bij de hoofden van de paarden te komen. Dus poetste ze de buik, maar elke keer als Hreimur om keek wie er aan zijn buik kriebelde riep ze heel hard “oh nee” en rende ze weg ;D
;D
Door Kim_S
Kaela schreef: za 13 jul 2024, 05:40 Absoluut Kim! Ik geniet me nu te pletter, maar ik ga er niet van uit dat ze het leuk blijft vinden. Dat zien we vanzelf.

Het was wel grappig hoor, ze durfde van alles, behalve bij de hoofden van de paarden te komen. Dus poetste ze de buik, maar elke keer als Hreimur om keek wie er aan zijn buik kriebelde riep ze heel hard “oh nee” en rende ze weg ;D
Geweldig ;D :-*
Door pike

;D ;D
Maar pas maar op. Het dochtertje van mijn nicht is nu 10 en heeft inmiddels haar eigen pony ::)
Door Ronald
Wat heerlijk, Karin! Zo kun je je eigen hobby delen met je dochter! Ik zou al wel vast gaan sparen voor een eigen pony... Voor je het weet... ;D

Fijn Hanna! Weer een vinkje kunnen zetten in jullie huis!
Door pearlsofpassion
Oh, ik heb helemaal beeld bij Nina. :smitten:
Wat leuk dat ze dit nu toch al durfde. Dat is al veel meer dan een paar maanden terug. :biggrin2:
Wat heerlijk dat ze voorop durfde en zelfs al wat sneller lopen.
Door Cathelijn
Geluksmomentje: de toptijd van Femke Bol zien en de megawinst van de hockeysters, en dan weten dat je bij die Olympische finales bent!
Mijn broer en ik volgen elke keer de Olympische Spelen en zeiden, toen we wisten dat het dit jaar naar Parijs zou komen: daar moeten we bij zijn.
Wanneer komt het nou zo dichtbij.
En we gaan dus! We hebben al maanden kaartjes voor de atletiekavond van 8 augustus met veel finales waaronder die van de 400 m horden vrouwen en de avond er na zijn we bij de finale hockey voor vrouwen met hopelijk Nederland.
Ik heb mijn outfit al klaar en heb er zo veel zin in!
En dat we slechte, lees niet die ontzettend dure, kaarten hebben kan de pret totaal niet drukken :cool:
De spanning begint langzaam op te lopen :biggrin2:
Door Siberienne
Cathelijn schreef: zo 14 jul 2024, 19:16 Geluksmomentje: de toptijd van Femke Bol zien en de megawinst van de hockeysters, en dan weten dat je bij die Olympische finales bent!
Mijn broer en ik volgen elke keer de Olympische Spelen en zeiden, toen we wisten dat het dit jaar naar Parijs zou komen: daar moeten we bij zijn.
En we gaan dus! We hebben al maanden kaartjes voor de atletiekavond van 8 augustus met veel finales waaronder die van de 400 m horden vrouwen en de avond er na zijn we bij de finale hockey voor vrouwen met hopelijk Nederland.
En dat we slechte, lees niet die ontzettend dure, kaarten hebben kan de pret totaal niet drukken :cool:
Wat ontzettend gaaf vooruitzicht Cathelijn! Ik ben verder ook helemaal niet jaloers :biggrin2:
Door frodo quin
Cathelijn schreef: zo 14 jul 2024, 19:16 Geluksmomentje: de toptijd van Femke Bol zien en de megawinst van de hockeysters, en dan weten dat je bij die Olympische finales bent!
Als je graag naar sport gaat kijken is naar de Olympische spelen gaan kijken wel het van het. Veel plezier!
Door Cathelijn
Ik ben ooit in Thialf geweest maar vond de wedstrijd daar minder spannend dan op tv. Maar dit is wel heel wat anders natuurlijk en alleen het daarbij zijn zal al super zijn
Door pearlsofpassion
pearlsofpassion schreef: wo 13 mar 2024, 14:41 Ik weet niet of jullie het zich nog herinneren maar ik ben een dik jaar geleden op zoek gegaan naar een oplossing voor hevig menstrueel bloedverlies.
Er werd mij hier toen op NovaSure gewezen.
Uit een zoektocht bleek echter dat die procedure in Belgie niet uitgevoerd werd. Ik mailde rond en net toen ik overwoog om te proberen in NL behandeld te worden of toch voor een thermal balloon behandeling te gaan ( vergelijkbaar maar net wat mindere resultaten bij mijn leeftijdsgroep), kreeg ik bericht dat er in Gent een klinische studie zou gebeuren rond NovaSure.
Na een paar maanden wachten kreeg ik de uitleg doorgestuurd en heb ik me opgegeven. In december op consultatie geweest, tests gedaan. En vandaag was de grote dag.

Ik ben net boven op een bed geïnstalleerd en moet nog 2u in observatie blijven. Maar ik zou, als het goed is, mijn baarmoederslijmvlies ( grotendeels) kwijt zijn.

Oef. Eindelijk.
Mijn leven gaat wss helemaal veranderen. Gewoon kunnen doen wat ik wil de hele maand door ipv 2 dagen helemaal niets te kunnen. Geen angst voor doorlekken in bed of op sociale gelegenheden. Niet elk uur naar toilet hoeven hollen of 2x per nacht eruit om te verschonen. Geen bloedarmoede meer. Geen ijzersupplementen waar ik door ze zo jarenlang te nemen nu hevige buikkrampen van krijg. Hopelijk ook weer wat kunnen gaan sporten zonder weg te draaien.
Ik hoop het zo!
Deze even updaten.
Ik heb sinds de ingreep geen druppel bloed meer verloren. Ale, ik heb wel eens een sneetje oid gehad, maar geen menstrueel bloedverlies dus. :P

:groupwave2:

Dit had ik echt nooit zelfs maar durven hopen!
Zo fantastisch!

Dus meisjes, die mij deze tip gegeven hebben: duizendmaal dank! You saved my life! :-* :-* :-*
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: do 01 aug 2024, 10:17 Deze even updaten.
Ik heb sinds de ingreep geen druppel bloed meer verloren. Ale, ik heb wel eens een sneetje oid gehad, maar geen menstrueel bloedverlies dus. :P

:groupwave2:

Dit had ik echt nooit zelfs maar durven hopen!
Zo fantastisch!

Dus meisjes, die mij deze tip gegeven hebben: duizendmaal dank! You saved my life! :-* :-* :-*
Wat geweldig! Hoe fijn dat het zo goed uitgepakt heeft! Blij voor jou :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door