Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
dinky89 schreef: za 08 jun 2024, 14:53 Ze zijn al jaren aan het kijken hoe ze daar ook vorm van wegenbelasting op willen heffen. Dus ja, dat gaat zeker gebeuren. Ze willen sowieso naar betalen naar gebruik of kilometerheffing of wat voor term ze er maar aan geven. Vrachtwagens zijn daarmee als eerste aan de beurt in 2026 volgens mij, dat noemen ze vrachtwagen heffing.
Zal tijd worden dat je gaat betalen naar het aantal kilometers, maar dan alleen dat en niet en en ::)
kiara schreef: za 08 jun 2024, 16:38 Zal tijd worden dat je gaat betalen naar het aantal kilometers, maar dan alleen dat en niet en en ::)
MWah ja en nee. Ik woon in de Randstad. ik moet ALTIJD mijn wagen pakken om de honden los te laten lopen. Wil ik een beetje rustig lopen is dat of midden in de nacht (wat ik dus al jaren doe) en in de middag minimaal 15km enkele rit. Iemand die dichtbij een park oid woont hoeft die KM niet te maken. Nou ja er is een reden dat ik zeg; Wanneer, want het is geen als, ik hier weg ga dan moet het aan/nabij een natuurgebied liggen. Losloop of aanlijnplicht is me wat dat betreft om het even.
Door kiara
Ik heb het zelfde gehad ook gewoond in de randstad moest ook elke keer met de auto weg met de honden.
Maar nu andere reden: boodschappen zijn verder weg.
Maar ik vind het wel eerlijker
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door