Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑do 30 mei 2024, 00:00 Ja dan raakt hij mogelijk overprikkeld. Ik zie wel hoe het loopt, als het allemaal teveel voor hem wordt gaan we weer naar huis.Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorren
pike schreef: ↑za 01 jun 2024, 19:07 Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorrenHeeerlijk![]()
pike schreef: ↑za 01 jun 2024, 19:07 Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorrenDaar ben ik jaloers op![]()
frodo quin schreef: ↑za 01 jun 2024, 19:58 Daar ben ik jaloers opKan me voorstellen! Voor mij is het ook een heerlijke openbaring. Als iedereen er is schiet het nooit op in die les, staat hij zich te vervelen. Nu moest hij bij de les blijven en zijn hersenpannetje gebruiken en af en toe ook nog een een stuk hard rennen![]()