Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Herkenbaar
Ooit ook gedaan met bouvier
Als ik er mee liep ging het voor geen meter
Maar bij de fokker gedroeg hij zich als een heer.
Maar heb toen der tijd wel aantal keer ring training gedaan. Zowel buiten als in een binnen zaal
Door pike
pike schreef: do 30 mei 2024, 00:00 Ja dan raakt hij mogelijk overprikkeld. Ik zie wel hoe het loopt, als het allemaal teveel voor hem wordt gaan we weer naar huis.
Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorren ::)
Door Kim_S
pike schreef: za 01 jun 2024, 19:07 Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorren ::)
Heeerlijk :biggrin2:
Wie weet is ie juist wel zen dan in Zutphen. Of niet, en dan wordt het een kort bezoekje ;)
Door frodo quin
pike schreef: za 01 jun 2024, 19:07 Vandaag maar 4 mensen met hond op training. Dus nauwelijks kans voor Ties om uit neus te peuteren. Hij was lekker (en heel goed!) bezig maar bij thuiskomst heeft hij gegeten en is daarna gaan slapen en ligt nu een halve dag later nog steeds te knorren ::)
Daar ben ik jaloers op ;D
Door pike
frodo quin schreef: za 01 jun 2024, 19:58 Daar ben ik jaloers op ;D
Kan me voorstellen! Voor mij is het ook een heerlijke openbaring. Als iedereen er is schiet het nooit op in die les, staat hij zich te vervelen. Nu moest hij bij de les blijven en zijn hersenpannetje gebruiken en af en toe ook nog een een stuk hard rennen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door