Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471883

frodo quin schreef: Drie weken lijkt lang maar is niets als het zo ernstig is he. Kan er van meespreken.
En ja die normale dagdagelijkse dingen kunnen heel zwaar zijn. Hoop dat die enkele weken toch een positief verschil hebben gemaakt.
Je hebt gelijk hoor, het gaat veel te snel. Erg toch dat zoveel mensen er zo aan toe zijn. Juist die dagelijkse dingen, vandaag wat gewassen (met de hand) en Billie gedaan, dat zorgt voor veel duizeligheid en misselijkheid. Maar sommige dingen moeten. Maar hier weet ik dat ik de komende dagen niets hoef, thuis is dat anders.
Dat begint al met in 1 week (de dag nadat ik thuis kom) net iets te vroeg borstonderzoek, gesprek met maatschappelijk werker en nog een afspraak, ben weer eens kwijt wat. Terwijl ik probeer vast te houden aan twee per week en dat lukt gewoon niet. Niet zo gek dat ik hier niet meer weg wil.
En dan het ik het nog niet over werkgever.
Door frodo quin
#3471885
Charlie Angel schreef: za 25 mei 2024, 22:29 Je hebt gelijk hoor, het gaat veel te snel. Erg toch dat zoveel mensen er zo aan toe zijn. Juist die dagelijkse dingen, vandaag wat gewassen (met de hand) en Billie gedaan, dat zorgt voor veel duizeligheid en misselijkheid. Maar sommige dingen moeten. Maar hier weet ik dat ik de komende dagen niets hoef, thuis is dat anders.
Dat begint al met in 1 week (de dag nadat ik thuis kom) net iets te vroeg borstonderzoek, gesprek met maatschappelijk werker en nog een afspraak, ben weer eens kwijt wat. Terwijl ik probeer vast te houden aan twee per week en dat lukt gewoon niet. Niet zo gek dat ik hier niet meer weg wil.
En dan het ik het nog niet over werkgever.
Ik snap het. Voor iedereen is het natuurlijk anders, maar die dingen die anders vanzelf gaan gaan hier ook niet. Ik krijg weinig gedaan en wat ik doe kost veel inspanning. Verder zitten mijn hersenen op een soort van permanent testbeeld vast dus bedenken hoe je eten klaar maakt lukt soms niet. En ik kook graag en eet graag. Het niet kunnen kan ook weer veel stress veroorzaken.
En wat al zeker niet helpt is als je meegaat in de druk van omgeving. Het het moet nu toch wel beter gaan dit duurt al lang genoeg.
En het leven gaat door, dus ja, dat levert wel problemen op natuurlijk. Succes met je eerste week thuis. Hoop dat je nog wat kunt genieten van de rust nu en niet teveel spanning opbouwt omwille van het vooruitzicht.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471893
Charlie Angel schreef: za 25 mei 2024, 22:29 Je hebt gelijk hoor, het gaat veel te snel. Erg toch dat zoveel mensen er zo aan toe zijn. Juist die dagelijkse dingen, vandaag wat gewassen (met de hand) en Billie gedaan, dat zorgt voor veel duizeligheid en misselijkheid. Maar sommige dingen moeten. Maar hier weet ik dat ik de komende dagen niets hoef, thuis is dat anders.
Dat begint al met in 1 week (de dag nadat ik thuis kom) net iets te vroeg borstonderzoek, gesprek met maatschappelijk werker en nog een afspraak, ben weer eens kwijt wat. Terwijl ik probeer vast te houden aan twee per week en dat lukt gewoon niet. Niet zo gek dat ik hier niet meer weg wil.
En dan het ik het nog niet over werkgever.
Ik herken dit zo erg, het liefst wil je daar blijven waar je nu bent. Ik noem het ook wel : ( Struisvogel politiek) :(
Heerlijk maar niet realistisch maar hier dus nog 1 die zo reageerd.
Het lijkt ook wel of steeds meer mensen er last van hebben.( kijk maar naar bv de wachtlijsten van GGZ ).

En ja teveel afspraken kan ik ook zo slecht tegen .

Ik zeg iedere keer weer: Je kan beter je been breken dat is zichtbaar en met 6 weken over.

Hoelang blijf je nog?

Geniet ervan en hopelijk brengt het je rust
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3472374
Kijk net op buienradar tot 25-6 ( verder gaat hij niet) alleen maar regen regen >:(
Ik wordt hier toch nu wel zo langzamerhand depri van.
Nu ook weer buien buien.
Man man wat is dit toch voor ruk weer >:(
Door eelke
#3472376
Ja echt he. Het zou vandaag droog blijven, maar ik kreeg net toch druppels op mijn kop.

En het is koud in huis, 17 graden. Maar de verwarming aan in juni?

En de muur waar de lekkage is of was, moet drogen, maar dat schiet zo ook niet op, niks droogt immers. En dan weet ik dus nog niet of het al verholpen is...
Gebruikersavatar
Door kiara
#3472379
eelke schreef: wo 12 jun 2024, 10:50 Ja echt he. Het zou vandaag droog blijven, maar ik kreeg net toch druppels op mijn kop.

En het is koud in huis, 17 graden. Maar de verwarming aan in juni?

En de muur waar de lekkage is of was, moet drogen, maar dat schiet zo ook niet op, niks droogt immers. En dan weet ik dus nog niet of het al verholpen is...
Nou hier talloze stort buien >:(
En ja koud ook
Ik vertik het om de kachel aan te zetten in juni maar mijn moeder van 89 heeft de kachel wel aan.
Echt niet leuk meer
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3472380
eelke schreef:Ja echt he. Het zou vandaag droog blijven, maar ik kreeg net toch druppels op mijn kop.

En het is koud in huis, 17 graden. Maar de verwarming aan in juni?

En de muur waar de lekkage is of was, moet drogen, maar dat schiet zo ook niet op, niks droogt immers. En dan weet ik dus nog niet of het al verholpen is...
Waardeloos zeg, je wilt toch zien of je er nu eindelijk van verlost bent. Is je dak dan nu ook al gedaan?
Hier is het in huis wel warmer dan bij jou, maar dat komt door de warmte vanuit de tuinkamer.

Ik hoop dat het toch steeds verder droogt want het mag nu wel eens klaar zijn met die lekkage. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3472382
Frodo Quinn hoe gaat het nu met jou?
Ik neem aan dat jij nu ook niet werkt? Kan je een beetje je hoofd boven water houden?

Een dikke knuffel.


Ja Kiara het is geen weer om vrolijker van te worden. Hier ook regen. Gekke is dat hier veel meer was gevallen dan daar bij het huisje waar ik zat. Ligt toch aardig dicht bij elkaar maar dan toch verschil van weer.
Is de draaimolen inmiddels stil?

Hier zijn ze een blok achter mij begonnen met renovatie van dat hele blok, dat zijn nog huurhuizen. En logisch maar dat kan niet stil. En ze zijn al drie dagen achtereen aan het jagen bij de velden, dus de hele dag knallen, gelukkig reageert Billie niet op deze knallen.
Door eelke
#3472384
Charlie Angel schreef: wo 12 jun 2024, 11:58 Waardeloos zeg, je wilt toch zien of je er nu eindelijk van verlost bent. Is je dak dan nu ook al gedaan?
Hier is het in huis wel warmer dan bij jou, maar dat komt door de warmte vanuit de tuinkamer.

Ik hoop dat het toch steeds verder droogt want het mag nu wel eens klaar zijn met die lekkage. Afbeelding
Nehh, dak wordt september, maar dat is wel gewoon droog. De koud komt ook, omdat ik vanwege het luchten en drogen, boven eigenlijk altijd ramen op de kiepstand heb staan. Dat trekt uiteindelijk ook wel door naar beneden. En mijn ruiten zijn best nieuw, dus die isoleren goed ::) dus als de zon er op schijnt, warmt het dus ook niet meer zo goed op binnen
Gebruikersavatar
Door kiara
#3472386
Charlie Angel schreef: wo 12 jun 2024, 12:05 Frodo Quinn hoe gaat het nu met jou?
Ik neem aan dat jij nu ook niet werkt? Kan je een beetje je hoofd boven water houden?

Een dikke knuffel. Afbeelding


Ja Kiara het is geen weer om vrolijker van te worden. Hier ook regen. Gekke is dat hier veel meer was gevallen dan daar bij het huisje waar ik zat. Ligt toch aardig dicht bij elkaar maar dan toch verschil van weer.
Is de draaimolen inmiddels stil?

Hier zijn ze een blok achter mij begonnen met renovatie van dat hele blok, dat zijn nog huurhuizen. En logisch maar dat kan niet stil. En ze zijn al drie dagen achtereen aan het jagen bij de velden, dus de hele dag knallen, gelukkig reageert Billie niet op deze knallen.
Ja dat had ik ook op de camping droog weer op 1 avond na. Weet niet hoe het nu is daar.

Nee de draaimolen staat eigenlijk nooit stil helaas :(

O dat is klote die herrie, en jagen nu , rare tijd met al die jonge dieren.
Ik begrijp er geen jota van kwa jagen, klagen dat de wolf schapen op breed, tja als je de natuurlijke prooien afschiet heeft de wolf weinig keus. Maar ja wie ben ik om dat te snappen ::)

Gelukkig hier nog niks gehoord kwa knallen.

En jou draaimolen?
Door frodo quin
#3472395
Charlie Angel schreef: wo 12 jun 2024, 12:05 Frodo Quinn hoe gaat het nu met jou?
Ik neem aan dat jij nu ook niet werkt? Kan je een beetje je hoofd boven water houden?

Een dikke knuffel. Afbeelding


Ja Kiara het is geen weer om vrolijker van te worden. Hier ook regen. Gekke is dat hier veel meer was gevallen dan daar bij het huisje waar ik zat. Ligt toch aardig dicht bij elkaar maar dan toch verschil van weer.
Is de draaimolen inmiddels stil?

Hier zijn ze een blok achter mij begonnen met renovatie van dat hele blok, dat zijn nog huurhuizen. En logisch maar dat kan niet stil. En ze zijn al drie dagen achtereen aan het jagen bij de velden, dus de hele dag knallen, gelukkig reageert Billie niet op deze knallen.
Dank je wel.
Bwah, de ene dag lukt dat beter dan de andere. Werken is inderdaad totaal geen optie momenteel. Niet dat ik mijn werk zelf mis, maar financieel is dat wel rot. Voor een paar maand kon ik wel overbruggen, maar niet zo lang. Ik probeer er niet teveel aan te denken, want anders is de stress helemaal onhoudbaar.
En ja, de ene dag lukt al beter dan de andere. Meer niet dan wel, maar dat probeer ik zo goed mogelijk te aanvaarden. Het lastigste is dat ik al zo lang niet kzn denken. Mijn heel hoofd blokkeert.

Deze ochtend iig een fijne grote wandeling gemaakt zonder incidenten. En zelfs heel de tijd droog en aangename temperatuur. Nu wel weer stikkapot en moet toch echt dringend een hoop doen, maar zal eerst een paar uur zetel zijn.
Door frodo quin
#3472396
Charlie Angel schreef: wo 12 jun 2024, 12:05 Frodo Quinn hoe gaat het nu met jou?
Ik neem aan dat jij nu ook niet werkt? Kan je een beetje je hoofd boven water houden?

Een dikke knuffel. Afbeelding


Ja Kiara het is geen weer om vrolijker van te worden. Hier ook regen. Gekke is dat hier veel meer was gevallen dan daar bij het huisje waar ik zat. Ligt toch aardig dicht bij elkaar maar dan toch verschil van weer.
Is de draaimolen inmiddels stil?

Hier zijn ze een blok achter mij begonnen met renovatie van dat hele blok, dat zijn nog huurhuizen. En logisch maar dat kan niet stil. En ze zijn al drie dagen achtereen aan het jagen bij de velden, dus de hele dag knallen, gelukkig reageert Billie niet op deze knallen.
Oh renovatie! Zo nodig, maar zelfs als je oke zit mentaal kan dat echt verwoestend zijn. Qua lawaai. Gelukkig deel je geen muur begrijp ik? Is het jachtseizoen niet afgesloten?

Onbewoond eiland. Ik droom er de laatste jaren met regelmaat van. Het is dat dat praktisch niet zo een haalbare is.
Gebruikersavatar
Door pike
#3472403
frodo quin schreef: wo 12 jun 2024, 14:22 Oh renovatie! Zo nodig, maar zelfs als je oke zit mentaal kan dat echt verwoestend zijn. Qua lawaai. Gelukkig deel je geen muur begrijp ik? Is het jachtseizoen niet afgesloten?

Onbewoond eiland. Ik droom er de laatste jaren met regelmaat van. Het is dat dat praktisch niet zo een haalbare is.
Enkele ganzensoorten (Grauwe, Kol- en Brandgans) mogen jaarrond bejaagd worden. En in geval van schadebestrijding mogen houtduif, zwarte kraai, kauw, Canadese gans, konijn en vos bejaagd worden.
De reebok mag overigens ook tussen mei en oktober bejaagd worden, wisselt per provincie wanneer exact.

En dat onbewoonde eiland, mwah zal wel ergens dobberen maar dan is het vast niet bewoonbaar ::) want mensen zitten tegenwoordig overal >:(
Door Siberienne
#3472412
pike schreef: wo 12 jun 2024, 15:12 Enkele ganzensoorten (Grauwe, Kol- en Brandgans) mogen jaarrond bejaagd worden. En in geval van schadebestrijding mogen houtduif, zwarte kraai, kauw, Canadese gans, konijn en vos bejaagd worden.
De reebok mag overigens ook tussen mei en oktober bejaagd worden, wisselt per provincie wanneer exact.

En dat onbewoonde eiland, mwah zal wel ergens dobberen maar dan is het vast niet bewoonbaar ::) want mensen zitten tegenwoordig overal >:(
Er staan er regelmatig te koop bij Schotland en bij Noorwegen 😬
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door