Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3471782
Af en toe doet hij voorzichtig, maar meestal gebruikt hij haar als piepbeestje.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3471783
hannabelgje schreef: do 23 mei 2024, 18:51 Af en toe doet hij voorzichtig, maar meestal gebruikt hij haar als piepbeestje.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ohoh dan hoop ik dat hij niet zo gek doet met zijn piepbeestjes als Ties. Die is nu bijna 9 maanden maar hij is er nog steeds gek mee en af en toe scheurt hij er nog steeds mee door de kamer. Met bij elke sprong een piep of een knor of een kwaak ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471784
hannabelgje schreef: do 23 mei 2024, 18:51 Af en toe doet hij voorzichtig, maar meestal gebruikt hij haar als piepbeestje.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Piepbeest Atz weet waar Zoë het over heeft ::)

Atz geeft tegenwoordig wel een snauw als hij het zat is. Erg indrukwekkend (nog) volgens ons bruine draakje :biggrin2:
Laat Zoë het ook weten als het genoeg is?
Door hannabelgje
#3471786
Kim_S schreef: Piepbeest Atz weet waar Zoë het over heeft ::)

Atz geeft tegenwoordig wel een snauw als hij het zat is. Erg indrukwekkend (nog) volgens ons bruine draakje :biggrin2:
Laat Zoë het ook weten als het genoeg is?
Nee Zoë piept alleen heel zielig. Wij mogen het oplossen. Wat we uiteraard ook netjes doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471788
hannabelgje schreef: do 23 mei 2024, 20:19 Nee Zoë piept alleen heel zielig. Wij mogen het oplossen. Wat we uiteraard ook netjes doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Gossie. Ja dan maar in bescherming nemen wanneer het nodig is. :-*
Door frodo quin
#3471793
hannabelgje schreef: do 23 mei 2024, 18:51 Af en toe doet hij voorzichtig, maar meestal gebruikt hij haar als piepbeestje.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Af en toe is toch al vooruitgang. Goed dat je tussenkomt!
Hoe doet hij het met de katten?
Door hannabelgje
#3471797
De katten die hem negeren, negeert hij ook. De jongste 2 dagen hem uit en dan reageert ie daar wel op. Maar de katten hebben overal hoge plekjes dus dat gaat best ok.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3471828
Wat ik dan ook weer leuk vind aan Bob is dat hij qua eten heel veel wil proberen. Broccoli, wortels, aardbeien enz. Het meeste gaat met veel smaak naar binnen. En als hij iets van je aanpakt maakt hij een heel schattig smakgeluidje. Hij krijgt nu ongeveer 500 gram per dag en weegt 9 kilo. Is dat ok? Of moet hij meer? Hij krijgt 2x kvv en 1x barf per dag. De barf bestaat voor nu helaas alleen uit kip. De kvv is lam, kalkoen, rund, eend, paard dus dat lijkt me dan niet zo'n ramp voor nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3471839
Als hij overwegend kvv eet lijkt mij dat prima qua afwisseling. De hoeveelheid vind ik lastig met een kleiner hondje. De hebben een heel andere groeicurve. Maar als ik naar mijn eigen pupperts kijk dan eten die veel meer dan dat normaal is voor hun leeftijd en gewicht. Ik zou gewoon vooral kijken hoeveel hij nodig heeft om goed te staan. Niet te dik of te dun en dat is dan een goede hoeveelheid voor hem.

Emma is ook zo een lekkerbek. Quin is een kieskeurig geval.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471843
Bruun is 33 kilo met zijn bijna 9 maanden, en hij eet gewoon een kilo per dag (3%). Dan heeft hij een heeeeeel dun speklaagje waarvan ik eigenlijk vind dat het los vel is waar hij nog in moet groeien :biggrin2:

Als Bob prima in vorm is zo, dan lekker zo laten. Als je denkt dat hij meer of minder nodig heeft, dan lekker aanpassen :)
Leuk dat hij alles wil proberen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door