Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3471579
Charlie Angel schreef:Hij is wel echt een plaatje om te zien hoor! Afbeelding
En slapen kan hij ook leuk zo op de foto te zien. Lol
Het wordt echt beter, maar het kost geduld, tijd en geduld. En had ik geduld gezegd?
Slaapt hij snachts lekker goed door?

Even off topic maar hoe is het nu met je na je aanrijding? En voel je je al weer zeker achter het stuur? En hoe is het eigenlijk met je auto afgelopen?
Ja ik weet het, maar mijn lief heeft nog nooit een pup gehad en ergert zich er groen en geel aan. Dat geeft ook erg veel spanningen helaas. Ook de kinderen zijn geen honden en zeker geen pups gewoon en ook die kunnen er slecht mee omgaan.
Ik ben lichamelijk ok na het ongeluk, maar heb wel nog erg vlug schrik bij filevorming of als mensen weinig afstand houden. Dat zal nog wat tijd nodig hebben. De auto is nog niet geregeld doordat er geen schadeformulier is ingevuld. Er is een politierapport maar ik moet dat nu zelf op gaan vragen van de verzekering. Een hoop gedoe dus nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471595

hannabelgje schreef:Ja ik weet het, maar mijn lief heeft nog nooit een pup gehad en ergert zich er groen en geel aan. Dat geeft ook erg veel spanningen helaas. Ook de kinderen zijn geen honden en zeker geen pups gewoon en ook die kunnen er slecht mee omgaan.
Ik ben lichamelijk ok na het ongeluk, maar heb wel nog erg vlug schrik bij filevorming of als mensen weinig afstand houden. Dat zal nog wat tijd nodig hebben. De auto is nog niet geregeld doordat er geen schadeformulier is ingevuld. Er is een politierapport maar ik moet dat nu zelf op gaan vragen van de verzekering. Een hoop gedoe dus nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh dat geeft wel veel spanningen ja. En ze kunnen het ook allemaal niet gewoon van jou aannemen dat het minder zal gaan worden als je er op de juiste manier mee omgaat? Ik gok nee, want mannen hè. Afbeelding
Maar niet leuk want die spanningen zijn. Voor niemand fijn, ook voor pup niet.
Wellicht wat puppy training boeken her en der neerleggen. AfbeeldingAfbeelding Sorry, flauwe grap.

Fijn dat je lichamelijk ok bent, maar die schrik zal ben ik bang nog wel even blijven. Ik weet dat uit ervaring. Maar het wordt minder, maar ook dat kost tijd. Niet normaal eigenlijk hoe alles naar tijd kost. Afbeelding Trouwens ook geen last gekregen van je nek of rug?
Dat zijn de echte stress dingen hè, dat je zelf dan nog eens overal achteraan moet. Succes ermee. Afbeelding
Door hannabelgje
#3471596
Ik heb prachtige boeken en een nuttige puppycursus die gericht is op hondentaal begrijpen enz maarja ik sta vaak alleen op dat veld met Bob.
Bob weegt inmiddels 8850. Netjes traag maar gestaag aan het groeien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3471605
Jammer dat er spanningen zijn over Bob. Voor niemand fijn, ook niet voor Bob. Kans is reëel dat dat bijdraagt bij zijn terrorgehalte. Als ik kijk naar het effect dat spanning en negatieve communicatie bij Emma heeft, dan kan ik zeggen dat dat echt dag en nacht verschil is. Bij Quin maakt dat ook duidelijk uit, maar niet zo extreem.

Tel daar de prikkels bij van drukke kinderen en ik denk dat Bob zijn gedrag niet zo vreemd is.

Ik begrijp ook echt wel dat jouw vriend het moeilijk heeft met een pup. Ik vind pups ook erg lastig, vooral tot ze een maand of 6 zijn.

Voor mij heeft het op het lastigste moment geholpen dat ik eens twee dagen hondloos was. Een kans om de spanning wat te laten afvloeien. Misschien is dat voor jullie ook een optie? Eens een paar dagen met zijn twee weg en honden bij oppas of als dat niet kan jij met de honden weg of hij alleen weg?

Hoe dan ook sterkte Hannah! Hopelijk hebben jullie met zijn allen binnenkort wat meer rust.
Door hannabelgje
#3471677
Bob is weer in bad geweest voor zijn schilfers ten gevolge van vachtmijt. Hopelijk de laatste keer want hij veranderd echt in een heel zielig hoopje puppy.
Nu even bij mij op de bank met een lekker knaagje om tot rust te komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3471682
hannabelgje schreef: zo 19 mei 2024, 19:54 Bob is weer in bad geweest voor zijn schilfers ten gevolge van vachtmijt. Hopelijk de laatste keer want hij veranderd echt in een heel zielig hoopje puppy.
Nu even bij mij op de bank met een lekker knaagje om tot rust te komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik duim dat hij er vanaf is.
Door hannabelgje
#3471738
Lord Bob is begonnen met wisselen. Gisteren was hij dan ook ongelooflijk vervelend. Hij mist inmiddels een voortandje. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471740
Lord Bob. Ik vind het een geniale naam :biggrin2:

Och gos wisselen, ik vond dat hier zó snel gaan! Zo schattig die gatenbekkies :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471769
Ik vind het echt een geweldig mannetje! En door die modder ook, heerlijk!
En ja met wisselen wordt nog even wat happeriger natuurlijk. Ben benieuwd hoeveel tanden en kiesjes je totaal gaat vinden.
Door hannabelgje
#3471775
Beetje moe vandaag.
Wel grappig, deze week zijn Zoë en Bob even oud, nou ja bijna dan, Bob 15 weken en Zoë 15 jaar. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door