Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471735
Nog ruim 1 week en ga ik voor het eerst op vakantie ( na ruim 10 jaar) alleen . Nou ja met de honden.
Niet zo ver van huis ( 3 kwartier)
Eerste keer tent aan de caravan zetten ::)
Krijg gelukkig hulp van eigenaar van de camping,
Heb er zo zin in.
Vanuit de camping zo het bos in waar je uren kan wandelen. 2 km verderop een meer.
Al van alles in de caravan aan het doen.
Hele lijst wat mee moet ::) ja ook in je uppie gaat er nog heel wat mee.
Hopelijk mooi weer :D
#3471766
Wat ontzettend leuk zeg, alvast heel veel plezier!
En je bent dan alleen, maar vergeet niet wat er voor de honden allemaal mee gaat aan spullen.
Wij gingen ook nooit met vakantie tot wij vorig jaar een lang weekend weg gingen naar een park in het Drents Friese Wold. Dus ook redelijk dicht bij huis. Maar nu zijn we volledig verknocht aan dit plekje. En helemaal nu met mijn burn out en depressie is dit de enige plek waar ik echt rust heb en aan mijzelf kan werken.
Maar dan merk ik dus ook dat er veel voor de honden meegaat aan spullen.

Je gaat het vast heerlijk vinden en fijn dat je wat hulp krijgt met de voortent.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471767
Charlie Angel schreef: do 23 mei 2024, 13:13 Wat ontzettend leuk zeg, alvast heel veel plezier!
En je bent dan alleen, maar vergeet niet wat er voor de honden allemaal mee gaat aan spullen. Afbeelding
Wij gingen ook nooit met vakantie tot wij vorig jaar een lang weekend weg gingen naar een park in het Drents Friese Wold. Dus ook redelijk dicht bij huis. Maar nu zijn we volledig verknocht aan dit plekje. En helemaal nu met mijn burn out en depressie is dit de enige plek waar ik echt rust heb en aan mijzelf kan werken.
Maar dan merk ik dus ook dat er veel voor de honden meegaat aan spullen. Afbeelding

Je gaat het vast heerlijk vinden en fijn dat je wat hulp krijgt met de voortent.
Ja voor de honden gaat ook heel wat mee ja, misschien wel meer als voor een kind ;D

Tja depressie/ burn out herken het. Ook al zolang last van.
Ook dus de reden ( al woon ik prachtig) er toch even uit , andere omgeving doet je zo goed.

Drents Friese Wold is prachtig en ook zeker prachtige plek om heerlijk tot rust te komen.
Lees jij dan veel? Of veel wandelen? Heb je ook honden bij je?
En een huisje zei je , nou jij ook lekker genieten en tot rust komen in koppie :-*
#3471774
Ja je neemt echt veel mee voor ze en niet alleen voer haha. Maar ook de halve apotheek want je wilt overal op voorbereid zijn.

Het zal je zeker goed gaan doen! Waar ga je ongeveer naartoe?

Ja hier is het echt rustig en genieten van alle vogeltjes. Ook al zitten nu veel huisjes vol, het blijft zo stil.

Lezen lukt niet, aan het eind van de bladzijde ben ik al weer kwijt wat ik las. Brainfrog noemen ze dat. Mijn geheugen en spraak heeft ook echt een opdonder gehad.
Veel wandelen lukt ook nog niet want ik heb mijn nieuwe kniebraces nog niet en mijn oude zijn te wijd. Dus ik wandel wel, maar dat kost veel pijn en energie. Dus niet te vaak. De honden zijn gewoon mee ja, die genieten net zo hard, ze kunnen alleen niet alleen blijven. Maar of we lopen samen met de honden, of manlief gaat alleen.
Ik heb wel een koffer met kaart maak spullen mee, want dat is mijn uit de hand gelopen hobby.
Dus zit ik buiten dan maak ik achtergronden en binnen maak ik de hele kaarten. Het zijn ook geen kaarten met 3d plaatjes, ik maak alles zelf.

Heb jij naast de honden nog dingen die je kan doen om te ontspannen? Ook als je straks weg bent?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471778
Charlie Angel schreef: do 23 mei 2024, 14:05 Ja je neemt echt veel mee voor ze en niet alleen voer haha. Maar ook de halve apotheek want je wilt overal op voorbereid zijn.

Het zal je zeker goed gaan doen! Waar ga je ongeveer naartoe?

Ja hier is het echt rustig en genieten van alle vogeltjes. Ook al zitten nu veel huisjes vol, het blijft zo stil.

Lezen lukt niet, aan het eind van de bladzijde ben ik al weer kwijt wat ik las. Brainfrog noemen ze dat. Mijn geheugen en spraak heeft ook echt een opdonder gehad.
Veel wandelen lukt ook nog niet want ik heb mijn nieuwe kniebraces nog niet en mijn oude zijn te wijd. Dus ik wandel wel, maar dat kost veel pijn en energie. Dus niet te vaak. De honden zijn gewoon mee ja, die genieten net zo hard, ze kunnen alleen niet alleen blijven. Maar of we lopen samen met de honden, of manlief gaat alleen.
Ik heb wel een kofferAfbeelding met kaart maak spullen mee, want dat is mijn uit de hand gelopen hobby.
Dus zit ik buiten dan maak ik achtergronden en binnen maak ik de hele kaarten. Het zijn ook geen kaarten met 3d plaatjes, ik maak alles zelf.

Heb jij naast de honden nog dingen die je kan doen om te ontspannen? Ook als je straks weg bent?
Ja verband en leukoplast honing zalf teken tang tja wat nog meer .

Dat heb ik dus ook vaak wat jij zegt met lezen . Heb ik nog nooit wat van gehoord van Brain frog . Heb het ook met bv film kijken ( doe ik al niet meer)

Ik heb haak werk mee ( ooit stukje begonnen) misschien dat ik verder ga. Puzzel boekje en het boek van : Dan neem je toch gewoon een nieuwe.
Verder radio luisteren. En ga er vaak op uit wandelen dan, ook niet te ver vanwege me rug maar aantal keren kleinere stukjes.

Wat trainen met Amber ( dus ook dat gaat mee)

Leuke hobby kaarten maken maar daar heb ik geen geduld voor . :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door