Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471569
Ach jee
Maar goed dat je eerder gegaan bent.
Gecondoleerd en heel veel sterkte :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471572
Wat fijn dat het op haar voorwaarden en wensen is verlopen en dat jullie nog fijn afscheid hebben kunnen nemen millymol! Heel veel sterkte met dit grote verlies van je vriendin :-*
Door zurca
#3471573
Gecondoleerd met het verlies van je vriendin...
Fijn dat jullie elkaar nog gezien hebben.
Sterkte met het gemis :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471576

MillyMol schreef:Mijn lieve vriendin is begin deze week overleden. Ik ben er verdrietig van, maar ook heel blij dat ik mijn intuïtie gevolgd heb en mijn bezoek met een maand vervroegd heb.
Nu hebben we nog samen kunnen lachen en huilen en goed afscheid kunnen nemen. Ze had zich echt opgeladen ervoor.
Het ging toch nog onverwacht snel daarna: slechts 12 dagen zaten er tussen onze laatste ontmoeting en haar overlijden. Op haar voorwaarden en haar manier, zoals ze het kort na haar diagnose zelf al geregeld en besproken had.

Dat ze moge rusten in vrede.
Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin.
Heel prettig dat het op haar voorwaarden en haar manier is gegaan.
En heel goed dat je naar je intuïtie geluisterd hebt, nu heb je voor jullie beiden goed afscheid kunnen nemen en is het voor jouw, hoe verdrietig ook, toch een mooie herinnering.

Ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd, neem rust en tijd om te rouwen. Afbeelding
Door Cathelijn
#3471582
Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin. Wat fijn dat jullie elkaar nog hebben kunnen zien. Heel veel sterkte gewenst :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471584
Gecondoleerd Millymol. Wat verdrietig dat het zo snel is gegaan, maar wat fijn dat je op tijd naar haar toe bent geweest. Sterkte.
Door smulpaap
#3471640
MillyMol schreef: za 18 mei 2024, 17:32 Dank jullie wel allemaal.
Tijdje niet op BP geweest

Sterkte !
En wat fijn dat jullie nog afscheid konden nemen
Door hannabelgje
#3471691
Dan wil je je puppies veilig laten spelen in een afgesloten hondenlosloopterrein en dan is daar iemand met een hond die niet met andere honden overweg kan. Handig....

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471692
hannabelgje schreef: ma 20 mei 2024, 12:50 Dan wil je je puppies veilig laten spelen in een afgesloten hondenlosloopterrein en dan is daar iemand met een hond die niet met andere honden overweg kan. Handig....

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik heb er een hekel aan aan dat soort plekken. Mensen denken O losloop gebied/ terrein dus mijn hond kan los. Maar dus ook honden die bv niet luisteren of niet met andere honden om kunnen gaan.
Ik kom er nooit
Door hannabelgje
#3471697
kiara schreef: Ik heb er een hekel aan aan dat soort plekken. Mensen denken O losloop gebied/ terrein dus mijn hond kan los. Maar dus ook honden die bv niet luisteren of niet met andere honden om kunnen gaan.
Ik kom er nooit
Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3471699
hannabelgje schreef: ma 20 mei 2024, 14:48 Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Was het niet mogelijk om af te spreken wanneer jullie konden? Een hond die niet met andere honden kan moet natuurlijk ook even los kunnen, maar ik vind het dan wel netjes als je even overlegt wanneer de anderen dan kunnen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471700
hannabelgje schreef: ma 20 mei 2024, 14:48 Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Tja maar vind het toch eng
Je weet denk ik nooit wat er in gelaten wordt.
Door eelke
#3471720
Mijn lenzen zijn niet leverbaar tot sowieso half juni. Er is geen alternatieve lens omdat ik aardig kippig ben. Een bril is ook geen goed alternatief om diezelfde reden.

Ik heb nog 6 setjes, en dus nog 6 dagen zicht :-\ misschien komt er nog een proefsetje van nog een 10, maar da's ook niet zeker.

Duussssss... ::)

Ik denk dat een blinde geleide hond aanvragen ook niet meer op tijd is ::) ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door