Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471527
Ik merk niets drukkends.
Niet warm genoeg voor denk ik...

Gisteren vond ik het heerlijk. Vandaag weeral grotendeels geen zon.
Gelukkig ook geen regen, want die voorspellen ze ook nog.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471530
Het is heel erg verdeeld over het land als ik de weersverwachting mag geloven.
Mijn moeder woont in Haarlem en zegt dat het daar morgen 16 graden wordt
Hier 25 pff
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3471532
Charlie Angel schreef: di 14 mei 2024, 14:36 Is dat dan te warm om motor te rijden?
Ik rijd nooit zonder motorpak. Dat betekent dat ik met laarzen, broek, leren jas, helm, handschoenen op 262 kilogram heet ijzer zit. Zolang je rijdt, is het goed te doen. Maar omdat het mooi weer is, is het ook bootjemensentijd. En dan gaan er bruggen open. En daar sta je dan met je goede gedrag...
Door frodo quin
#3471533
pearlsofpassion schreef: di 14 mei 2024, 19:16 Ik merk niets drukkends.
Niet warm genoeg voor denk ik...

Gisteren vond ik het heerlijk. Vandaag weeral grotendeels geen zon.
Gelukkig ook geen regen, want die voorspellen ze ook nog.
Wij hebben hier wel al wat buien gehad vanaf de namiddag en sinds een paar uur continu.

Ik vind het vrij benauwd. Cava wel zolang ik geen inspanning doe maar het is niet alsof je hier ergens vlak kan lopen. De hotond op geraken was afgelopen dagen lastiger.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471534
Het wordt hier weer flink warm. Ga zo even met de honden naar het water nu nog te doen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471536
Ja, groot verschil tussen noord Nederland en het zuiden. Hier opnieuw warme droge dag met 26 graden in de verwachting. Net buiten met lange broek en t shirt was eigenlijk al te warm om te lopen.
Merk ook dat ik moet schakelen om de baby niet te warm aan te kleden aangezien we met name kou hebben gekend en ze eerste week moeite had om op temperatuur te blijven ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471538
Gewoon hetzelfde als jezelf is doorgaans het beste.
Maar idd, dat is niet altijd eenvoudig. Ze kunnen het je niet vertellen he. :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471539
frodo quin schreef: di 14 mei 2024, 13:35 Dat drukkende is hier ook al een tijdje, maar wat wil je met al die nattigheid die nu al een stuk verdampt is.

Ik schrik wel echt van Quin. Mevrouw de koukleum, ik wil niet buiten want het is grijs... Kan al bijna even slecht tegen de warmte als Emma. Misschien hebben zij er ook meer last van door de hoge luchtvochtigheid?
Jazeker. Ik merk groot verschil bij de honden tussen droge en natte warmte om het maar zo te zeggen.

Vanochtend was het weer een heel stuk kleffe, bah. Windstil. Bewolkt.
Gister zonnig met briesje en dat was lekkerder, zelfde temperatuur op de meter. Zino heeft toen gewoon langere ronde gelopen. Dat dufde ik van ochtend niet.

Trouwens ook te vroeg gejuicht met hooikoorts, was stap nies stap nies....
Ik heb het pas zo erg sinds ze niet meer maaien ::) ( ja dit valt mee, maar laatste jaren sloeg het op de longen, fingers crossed dus maar voor dit jaar)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471547
kiara schreef: He dan woon jij vlakbij mij :biggrin2:
Hier niks kwa regen en gelukkig ook geen onweer
Wij verblijven hier tijdelijk, ons huis staat is de Noordoostpolder. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471548

Ronald schreef: Ik rijd nooit zonder motorpak. Dat betekent dat ik met laarzen, broek, leren jas, helm, handschoenen op 262 kilogram heet ijzer zit. Zolang je rijdt, is het goed te doen. Maar omdat het mooi weer is, is het ook bootjemensentijd. En dan gaan er bruggen open. En daar sta je dan met je goede gedrag...
Ah, dat motorpak wist ik inderdaad, maar dacht dat dat al rijdend geen probleem zou zijn, maar inderdaad, bij elkaar brug zo'n beetje kan je wachten. Afbeelding
Dus je bent een mooi weer rijder, maar niet bij te mooi weer. Afbeelding



Hier ook weer goed warm, maar wel met een lekker windje. Onder de parasol is het goed te doen. Gisteren voor het eerst ook zo nietsdoen buiten gezeten onder de parasol. Ik ben dat gewoon echt niet gewend. Daarom is het dan fijn om niet thuis te zijn want dan ga je toch weer dingen doen. Hopelijk kan ik hier nu eindelijk een begin aan rust nemen pakken om het dan thuis door te zetten. Al zijn er daar weer afspraken. Maar ook een maatschappelijk werker die mij hopelijk gaat helpen. Door de rust nu hier ben ik daar dan hopelijk ook ontvankelijk voor.
Eerst bij terugkomst het borstonderzoek waar ik best tegenop zie, maar wat wel moet vanwege hoger risico. De kniebraces heb ik nog niets over gehoord, dus die drie weken was wat optimistisch.
Maar nu eerst rust.
Een fijne dag verder iedereen. Afbeelding
Door eelke
#3471549
Charlie Angel schreef: wo 15 mei 2024, 13:23 Ah, dat motorpak wist ik inderdaad, maar dacht dat dat al rijdend geen probleem zou zijn, maar inderdaad, bij elkaar brug zo'n beetje kan je wachten. Afbeelding
Dus je bent een mooi weer rijder, maar niet bij te mooi weer. Afbeelding



Hier ook weer goed warm, maar wel met een lekker windje. Onder de parasol is het goed te doen. Gisteren voor het eerst ook zo nietsdoen buiten gezeten onder de parasol. Ik ben dat gewoon echt niet gewend. Daarom is het dan fijn om niet thuis te zijn want dan ga je toch weer dingen doen. Hopelijk kan ik hier nu eindelijk een begin aan rust nemen pakken om het dan thuis door te zetten. Al zijn er daar weer afspraken. Maar ook een maatschappelijk werker die mij hopelijk gaat helpen. Door de rust nu hier ben ik daar dan hopelijk ook ontvankelijk voor.
Eerst bij terugkomst het borstonderzoek waar ik best tegenop zie, maar wat wel moet vanwege hoger risico. De kniebraces heb ik nog niets over gehoord, dus die drie weken was wat optimistisch.
Maar nu eerst rust.
Een fijne dag verder iedereen. Afbeelding
Ooohhhh hier regent het al de hele dag!

Ik gun je veel rust :-*
Door Siberienne
#3471551
IMG_5239.jpeg
IMG_5239.jpeg (1.05 MiB) 357 keer bekeken

Need I say more: zomer hier! 26c maar met koele bries. Genieten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471555
Siberienne schreef: wo 15 mei 2024, 18:42 IMG_5239.jpeg


Need I say more: zomer hier! 26c maar met koele bries. Genieten.
:groenvanjaloeziesmiley: ;)


Gister hier heel middag en nacht geregend.
Net nog heel erg vochtig en met Zino gelopen. Ondanks dat er regen zou kunnen vallen alleen met t-shirt. Het is nl zo warm :-X
Ik werd dus ook ontzettend misselijk tijdens de wandeling ervan. Had eigenlijk een korte broek aan kunnen hebben qua warmte...
Nu moet ik nog ff met Lem maar het hoost en een regenjas is geen optie zo :-X
Dus is het maar wachten ::) >:(
Stom weer :( wie heeft dit verzonnen zeg? ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door