Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471460
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 14:18 Voor mij wat te warm, maar nog te doen. De honden hadden het wel erg lastig buiten. Ik was ook wat laat met hun ochtendwandeling en rond 9 uur was de zon al erg heet voor hen. Gelukkig maar een korte wandeling.

Ik ben vooral blij met die warmte zodat de boel hier wat beter opdroogt, want dat is wel erg nodig.
Ja warmer als 24/25 hoeft van mij ook niet
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471485
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 14:18 Voor mij wat te warm, maar nog te doen. De honden hadden het wel erg lastig buiten. Ik was ook wat laat met hun ochtendwandeling en rond 9 uur was de zon al erg heet voor hen. Gelukkig maar een korte wandeling.

Ik ben vooral blij met die warmte zodat de boel hier wat beter opdroogt, want dat is wel erg nodig.
Om vervolgens halverwege deze week in een paar dagen tijd weer onder te komen staan ....volgens de voorspellingen dan...

Ok ik heb een voordeel gevonden , de hooikoorts is tot nu toe minder erg :P
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471486
Kaio schreef: ma 13 mei 2024, 15:52 Om vervolgens halverwege deze week in een paar dagen tijd weer onder te komen staan ....volgens de voorspellingen dan...

Ok ik heb een voordeel gevonden , de hooikoorts is tot nu toe minder erg :P
Ik heb gelukkig ook minder last van hooikoorts.
Maar komt er weer regen aan dan?
Ik kijk op het weerbericht van de telefoon die zegt droog. En buienradar hier en daar een bui. Tja zo ken ik het ook.
Zag wel dat de boeren druk bezig zijn met het hooi eraf te halen, en meestal voorspeld dat niet veel goeds ::)
Door frodo quin
#3471492
Kaio schreef: ma 13 mei 2024, 15:52 Om vervolgens halverwege deze week in een paar dagen tijd weer onder te komen staan ....volgens de voorspellingen dan...

Ok ik heb een voordeel gevonden , de hooikoorts is tot nu toe minder erg :P
Hier ook regen voorspelt idd. Vandaag was het wel hoofdzakelijk droog.

Fijn dat je minder last hebt van hooikoorts.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471498
Gisteren was er in het Brusselse nog een wolkbreuk om U tegen te zeggen... wij reden er per toeval net voorbij.. ::)
Maar ik hoor dat er weer watersnood was op bepaalde plaatsen.

Verder is het wel heerlijk weer zo.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471508
Het zou hier gisteravond gaan regenen. Enorm donkere luchten kwamen er ook aan maar hoe dichter bij ze kwamen des te minder zwart ze al werden. Had mijn planten geen water gegeven maar uiteindelijk zijn er slechts paar druppels gevallen, straat was nauwelijks nat. Vandaag dus alsnog planten water geven ::)

En die 30 graden van gisteren is mij qua temperatuur ook wel wat te veel van het goede.... Vandaag wordt het iets minder heet met 26 graden. Denk dat ik vanmiddag maar even naar overdekte winkelcentrum ga :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3471509
Hier al vroeg gewandeld vandaag. Honyx kan slecht tegen warmte en vanochtend vroeg was het nog goed te doen voor hem.
Door - pien -
#3471510
Hier ook een vroege grote ronde met Tola. Joepie kan niet zo lang meer mee, dus die heb ik na een p&p weer thuis gebracht.
Eigenlijk ben ik degene die niet zo goed tegen warmte kan ::)
Ik zie erg op tegen vandaag.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471511
Gelukkig is het in het bos nog koel nu
Maar zie er wel tegenop kwa warmte
Er staat gelukkig wel wat wind
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471514
pearlsofpassion schreef:Wow, jullie krijgen warmte! :o

Hier maar 22 graden hoor.
Viel hier ook wel mee. Gisteren was het meer drukkend, ook smorgens. Maar echt geen 30 graden, wellicht doordat het hier vaker bewolkt was.

Vanochtend lekker met een heerlijk briesje wind.
Vanmiddag/vanavond onweer (of toch niet ;D ) en gaan we terug naar 19-17 graden als max temperatuur.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3471516
Ik heb de code geel van gisteren overleefd. Pfew. Toch wel precies 10 druppels of zo.

Vandaag is de verwachting naar > 25 graden. Dat wordt geen motorrijden vandaag!
Door frodo quin
#3471520
Kaio schreef: di 14 mei 2024, 11:06 Viel hier ook wel mee. Gisteren was het meer drukkend, ook smorgens. Maar echt geen 30 graden, wellicht doordat het hier vaker bewolkt was.

Vanochtend lekker met een heerlijk briesje wind.
Vanmiddag/vanavond onweer (of toch niet ;D ) en gaan we terug naar 19-17 graden als max temperatuur.
Dat drukkende is hier ook al een tijdje, maar wat wil je met al die nattigheid die nu al een stuk verdampt is.

Ik schrik wel echt van Quin. Mevrouw de koukleum, ik wil niet buiten want het is grijs... Kan al bijna even slecht tegen de warmte als Emma. Misschien hebben zij er ook meer last van door de hoge luchtvochtigheid?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471522
Ronald schreef:Ik heb de code geel van gisteren overleefd. Pfew. Toch wel precies 10 druppels of zo.

Vandaag is de verwachting naar > 25 graden. Dat wordt geen motorrijden vandaag!
Is dat dan te warm om motor te rijden?

Hier in het Drents Friese wold ook wel maximaal 15 druppels. Afbeelding En onweer ook nauwelijks, zelfs Billie was niet onder de indruk.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471523
Charlie Angel schreef: di 14 mei 2024, 14:36 Is dat dan te warm om motor te rijden?

Hier in het Drents Friese wold ook wel maximaal 15 druppels. Afbeelding En onweer ook nauwelijks, zelfs Billie was niet onder de indruk.
He dan woon jij vlakbij mij :biggrin2:
Hier niks kwa regen en gelukkig ook geen onweer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door