https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/373021 ... ngetroffen
Blijkbaar zaten ze in een zeecontainer. Vreselijk triest zoiets.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 30 apr 2024, 11:12 https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/373021 ... ngetroffenErg hé,? Ik las het
Blijkbaar zaten ze in een zeecontainer. Vreselijk triest zoiets.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Tanna schreef: ↑di 30 apr 2024, 23:16 Afschuwelijk, dan word je toch helemaal gek van verdriet.Maar is dit zo raar? Ik bedoel, mensen moeten toch ook slapen? Als ik mijn honden naar een pension bracht zaten ze in de nacht ook in ruimtes waar geen toezicht was. Ik denk dat die camera’s er meer zijn om overdag een oogje in het zeil te houden omdat het niet 1 grote stal is maar verschillende ruimtes, zodat ze met camera’s meer overzicht hebben.
Wat ik zo raar vond was dit:
"Wel houden de camera’s een oogje in het zeil. Peelen: „Voor ik ga slapen tussen tien en elf kijk ik altijd naar de camera’s en als ik de volgende dag vroeg opsta kijk ik opnieuw. Nu werd ik voor ik zelf had gekeken al gebeld met het afschuwelijke nieuws.”
Wat heb je dan aan die camera's?
dinky89 schreef: ↑wo 01 mei 2024, 22:19 Een zeecontainer kan prima ingericht zijn als een appartement. Hier aan de overkant staan ook containerwoningen waar Oekraïense gezinnen in worden opgevangen en waar dus ook gewoon ramen in zitten. Ook zijn er hier diverse plekken met containerwoningen voor studenten. Een zeecontainer kan dan ook prima een appartement zijn en hoeft zeker geen vracht container te zijn zonder ramenJa dat is waar wat je zegt kwa containers ,![]()
Wat ik opvallend vind aan het stukje tekst over de camera's is dat ze werden gebeld voordat ze het op de camera hadden gezien?
Maar zoals in de artikelen staat, er zijn hier alleen maar verliezers...
dinky89 schreef: ↑wo 01 mei 2024, 22:19 Een zeecontainer kan prima ingericht zijn als een appartement. Hier aan de overkant staan ook containerwoningen waar Oekraïense gezinnen in worden opgevangen en waar dus ook gewoon ramen in zitten. Ook zijn er hier diverse plekken met containerwoningen voor studenten. Een zeecontainer kan dan ook prima een appartement zijn en hoeft zeker geen vracht container te zijn zonder ramenIk kan me voorstellen, dat ze personeel hebben wat bv om 7.00 begint. En dat je dan als eigenaar nog niet gekeken hebt.![]()
Wat ik opvallend vind aan het stukje tekst over de camera's is dat ze werden gebeld voordat ze het op de camera hadden gezien?
Maar zoals in de artikelen staat, er zijn hier alleen maar verliezers...