Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
#3470497
Zoe is nog niet erg grijs op haar kop zo te zien,
wel een lieve, mooie "oude-hondjes" blik.
Door hannabelgje
#3470500
kiara schreef:Staan er nou schoenen op de tafel ;D
Yep. De veters zijn al doormidden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470501
hannabelgje schreef: ma 15 apr 2024, 20:57 Yep. De veters zijn al doormidden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Herkenbaar
Staan bij mij nog steeds op de kapstok ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470503
Hier zijn het nog steeds schoenen :biggrin2:
(Gelukkig komt hij ze alleen brengen en sloopt hij ze niet tot nu toe :) )
Door hannabelgje
#3470505
Bob eet alles. Vingers, tenen, broekspijpen, veters, schoenen, crocs (dat vindt Frank niet zo erg).
Ik kan me niet herinneren dat Zoë ook zo erg was. Maarja zal wel over gaan neem ik aan. Terugbrengen gaat niet meer. De bedenktijd is voorbij.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door zurca
#3470523
Toen Pippa bij ons kwam heb ik 2 grote bakken in de hal gezet. Daarin onze schoenen en pantoffels. Bij binnenkomst schoenen uit en in de bak. Pippa heeft nooit met een schoen of pantoffel rond gelopen. Nou was ze als pup echt een ware terrorist maar iets kapot gemaakt heeft ze eigenlijk niet.
Door hannabelgje
#3470556
Vandaag paar uurtjes op proef bij de oppas. Hij heeft heerlijk gespeeld met de jongste teckel van de oppas. Blij dat het allemaal goed is gegaan.


Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470583
We gaven Bob als ontbijt nog brokjes omdat we het handig vinden als hij het wel wil eten. Smorgens heeft hij meestal wel echt honger dus eet hij ze dan ook. Vanmorgen niet. Ik had nog wat Bibi over van gisteren en dat heeft hij achter elkaar opgegeten. Hij gaat toch steeds meer voorkeur voor vlees hebben en eet dat ook steeds beter. Echt goed eten doet hij eigenlijk sowieso niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470643
Quin was ook een slechte eter, maar bleek vooral de brok van de fokker niet echt te lusten. Het is wat een zoektocht geweest wat ze wel of niet lust. Kieskeurig ding, zeker als je een labrador hebt om mee te vergelijken. Speelt denk ik ook wel dat ze heel veel nodig heeft om niet te dun te zijn.

En die schoenen is herkenbaar. Veters zijn zeer interessant en met name de inlegzolen moeten er aan. Het eerste gaat vanzelf over, het tweede ben ik nog in blije afwachting van :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door