Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3470260
MillyMol schreef:Ik kom begin mei een paar dagen naar NL. Normaal is dat een fijne tijd met allemaal afspraken, maar nu kom ik om afscheid te nemen van een heel goede vriendin. :'( :'(

Na vijf jaar battelen met longkanker werd vorige maand duidelijk dat er geen behandelopties meer waren. Toen ik haar eergisteren sprak huilde ze voor het eerst sinds haar diagnose: ze gaat veel sneller achteruit dan ze verwerken kan. Ze is moe, heeft slikklachten, is snel kortademig en kan nu al niet meer haar slaapkamer op de etage bereiken.

Ik hoop dat we nog een goed gesprek kunnen hebben en goed afscheid kunnen nemen. :-\
Wat ontzettend verdrietig. Dikke knuffel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door MillyMol
#3470265
Dank jullie wel!

@Hanna: ik hoop zo dat je Houdini snel weer terug komt! Zo ruk als ze ontsnappen en onvindbaar zijn. :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3470267
Vannacht stond Bento voor de deur te miauwen. Ik heb hem vlug binnengelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Cathelijn
#3470268
hannabelgje schreef: wo 10 apr 2024, 05:37 Vannacht stond Bento voor de deur te miauwen. Ik heb hem vlug binnengelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Wat een opluchting!
Door frodo quin
#3470270
hannabelgje schreef: wo 10 apr 2024, 05:37 Vannacht stond Bento voor de deur te miauwen. Ik heb hem vlug binnengelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oef! Nu nog achterhalen hoe die grapjas het voor elkaar krijgt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470289
MillyMol schreef:Ik kom begin mei een paar dagen naar NL. Normaal is dat een fijne tijd met allemaal afspraken, maar nu kom ik om afscheid te nemen van een heel goede vriendin. :'( :'(

Na vijf jaar battelen met longkanker werd vorige maand duidelijk dat er geen behandelopties meer waren. Toen ik haar eergisteren sprak huilde ze voor het eerst sinds haar diagnose: ze gaat veel sneller achteruit dan ze verwerken kan. Ze is moe, heeft slikklachten, is snel kortademig en kan nu al niet meer haar slaapkamer op de etage bereiken.

Ik hoop dat we nog een goed gesprek kunnen hebben en goed afscheid kunnen nemen. :-\
Ach dat is wel heel erg zwaar en verdrietig. Zo'n diagnose is al zo vreselijk maar als je dan ook sneller achteruit gaat dan je hoofd bij kan benen, echt heel verdrietig.
Ik wens jou een goede reis, maar vooral een heel goed en liefdevol afscheid.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470294
Fijn dat Bento weer thuis is, Hanna!

Wat een ontzettend verdrietig bericht, Milly. Ik hoop dat jullie elkaar tot steun kunnen zijn.
Door Anne in Zweden
#3470307
hannabelgje schreef: wo 10 apr 2024, 05:37 Vannacht stond Bento voor de deur te miauwen. Ik heb hem vlug binnengelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O, zo blij dit te lezen! Ik heb de hele dag door dit topic gecheckt om te kijken of hij weer terug was, maar dit bericht had ik gemist.

Nu eerst de hele tuin af met een vergrootglas en prikkeldraad voordat hij weer naar buiten mag! :D
Door Tanna
#3470316
hannabelgje schreef: ma 08 apr 2024, 09:08 Gisteravond was er weer een kat foetsie. Duurde een hele poos voor we het in de gaten hadden. Gelukkig is hij weer terecht. Hij is mijn beste vriendje en ik kan hem zo niet missen. Dan betaal je bizar veel geld om je tuin katproof te maken en toch lukt het ze steeds om eruit te komen. Hoe precies weten we niet. Voor de zekerheid gaan we in elk geval onze hangstoel herplaatsen. Op deze manier haal ik mijn pensioen niet pfff.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Wij hadden vrienden die de tuin zo dicht hadden gemaakt dat ze zelf gewoon in een kooi zaten. Maar het hielp wel, de katten konden er niet meer uit.
Door Tanna
#3470317
Heel veel sterkte MillyMol, zoiets valt niet mee. Ik hoop dat jullie nog een mooi gesprek kunnen hebben en je genegenheid voor elkaar nog eens kunt uitspreken.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470442
Ik gisteren met de toet naar de stort om wat kleine dingen weg te brengen.
Ziet mijn zoon einde middag dat mijn achterband heel zacht is ( ik had het nog niet gezien)
Dus naar de benzinepomp en opgepompt ( ging best veel bij)
Zoon lief zei: zet hem is in ze vrij dan kijk ik of ik wat zie.
En ja hoor spijker in me achterband :-[
Heb ik weer
Als het goed is kan er een Prop in.
( nu even geen poen voor 2 nieuwe banden, net 2 dure reparaties gehad)
Maandag naar de garage
Fijn hoor naar de stort ::)
En zo even weer op pompen voor de zekerheid .
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470450
Ik pluk net een teek van mijn scheenbeen :-X :puke:
Mini stukje snuit is blijven zitten en ik krijg het er niet uit…

Gatverdegatverdegatver :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470451

Kim_S schreef:Ik pluk net een teek van mijn scheenbeen :-X :puke:
Mini stukje snuit is blijven zitten en ik krijg het er niet uit…

Gatverdegatverdegatver :-\
Gatver heb je geen mesje bij de hand? Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door