Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Alles en iedereen moet hier schoenen aan momenteel. Gelukkig zitten Charlie en Kaela achter slot en grendel, anders kwamen die ook op regenlaarzen voorbij ;D
IMG_3641.jpeg
IMG_3641.jpeg (3.2 MiB) 362 keer bekeken
Door frodo quin
Robian schreef: ma 06 nov 2023, 13:08 Nee, sheltie :cool:

Hij wordt nu regelmatig "uitgescholden" voor pup.
Hij is zo enorm blij met zijn korte coupe :smitten:

Heb nu ook een regenjas voor hem gekocht, hij werd tijdens buien van dit weekend helemaal dartel..
En dan loop je met een grote grijns in een giga plensbui en denken de mensen dat je je goedwijs verloren bent. ;D
;D

Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen 😅
Door pike
frodo quin schreef: ma 20 nov 2023, 10:21 ;D

Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen 😅
Daar trapten ze bij mij ook nooit in. Ze deden geen stap in de tuin zetten als het plensde maar maakte ik aanstalten de voordeur uit te gaan dan stonden ze vooraan :D Kleine Ties loopt met zijn 12 weken ook al dapper door de regen :cool: . En het gekke is, ik heb dat gemist. Met de honden door weer en wind. Het zijn nu nog maar korte rondjes maar ik kijk reikhalzend uit naar lange wandelingen!
Door smulpaap
frodo quin schreef: ma 20 nov 2023, 10:21 ;D

Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komen
Tijdens het voorjaar komen ze weer uit de porseleinkast
Door Siberienne
smulpaap schreef: ma 20 nov 2023, 22:01 Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komen
Tijdens het voorjaar komen ze weer uit de porseleinkast
Ja dat heb ik ook nooit begrepen, ik moet ook altijd wel lachen om mensen die dan zeggen ‘was jij gisteren naar buiten dan?’ En dan had ik zoiets ‘dat is geen keuze hoor’ :biggrin2: (of ook zo mooi, in de winter, dat mensen dan vragen hoe je dat doet met de hond. En dat je dan zegt ‘ik ga wandelen als ik thuis kom. Ook als het donker is? Uh ja…. Dan stonden ze je echt zo aan te kijken van ‘kan dat, in het donker buiten zijn?)
Door hannabelgje
Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door doranto
hannabelgje schreef: di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....

Oeps :o
Door hannabelgje
Zitten nog geen vissen in. We zitten in de opstartfase.
Kat was ok. Wel flink geschrokken want hij was de rest van de avond erg rustig. En normaal is hij nogal een wervelwind.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door