Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Robian schreef: ↑ma 06 nov 2023, 13:08 Nee, sheltie![]()
Hij wordt nu regelmatig "uitgescholden" voor pup.
Hij is zo enorm blij met zijn korte coupe![]()
Heb nu ook een regenjas voor hem gekocht, hij werd tijdens buien van dit weekend helemaal dartel..
En dan loop je met een grote grijns in een giga plensbui en denken de mensen dat je je goedwijs verloren bent.![]()
frodo quin schreef: ↑ma 20 nov 2023, 10:21Daar trapten ze bij mij ook nooit in. Ze deden geen stap in de tuin zetten als het plensde maar maakte ik aanstalten de voordeur uit te gaan dan stonden ze vooraan![]()
Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen![]()
frodo quin schreef: ↑ma 20 nov 2023, 10:21Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komen![]()
Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen![]()
smulpaap schreef: ↑ma 20 nov 2023, 22:01 Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komenJa dat heb ik ook nooit begrepen, ik moet ook altijd wel lachen om mensen die dan zeggen ‘was jij gisteren naar buiten dan?’ En dan had ik zoiets ‘dat is geen keuze hoor’
Tijdens het voorjaar komen ze weer uit de porseleinkast
hannabelgje schreef: ↑di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....Oeps
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk