Het is wel leuk, als tiener bracht ik in dat dorp vele vakanties door, heb mijn vriend daa leren kennen en nu wonen we daar straks weer als familie bij elkaar...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: ↑di 21 mar 2023, 13:42 680_2160.jpgKlinkt en ziet er heerlijk uit!
705_2160.jpg
Het huis staat in het zelfde dorp als waar mijn ouders, zus en neefje wonen, Albergen. Het idee van onze verhuizing was om dichtbij hun te gaan wonen, nou dat is goed geluktNooit gedacht dat het zou lukken om daar een huis te kunnen kopen, er komen daar namelijk niet veel huizen vrij en dat wat er dan in de verkoop komt is (voor ons) niet te betalen.
Het is wel leuk, als tiener bracht ik in dat dorp vele vakanties door, heb mijn vriend daa leren kennen en nu wonen we daar straks weer als familie bij elkaar...
Anne in Zweden schreef: ↑wo 22 mar 2023, 15:12 Wat een fijne geluksmomentjes! Hartelijk gefeliciteerd, Ronald! Het lijkt me een goed idee om tegen die tijd je baard af te scheren.![]()
En Zurca ook gefeliciteerd met je nieuwe stekje - mooi daar!
Anne in Zweden schreef: ↑wo 22 mar 2023, 15:12 Wat een fijne geluksmomentjes! Hartelijk gefeliciteerd, Ronald! Het lijkt me een goed idee om tegen die tijd je baard af te scheren.Ik heb het geleerd ondertussen hè... Er gewoon niet intrappen. Gewoon niet doen.![]()
Ronald schreef: ↑wo 22 mar 2023, 21:24 Ik heb het geleerd ondertussen hè... Er gewoon niet intrappen. Gewoon niet doen.Natuurlijk niet! Een baard is echt zoooo leuk voor die kleine om aan te trekken!!! Je bent per direct de coolste opa. Waarom je steeds tranen in je ogen hebt van de pijn snapt zo’n kleintje toch niet, dat is vast ontroering!![]()