Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑zo 15 jan 2023, 18:32 De dokter-in-huis vindt dat geen goed idee, ik hoest ook best productief op het moment. Het gaat nu ook wel beter. Maar ik heb dat nog nooit zo erg gehad, want zo half rechtop ging dus ook echt niet.Ah, het is dus geen droge hoest. Beter om het dan maar op te hoesten inderdaad. Dan hoop ik dat je snel herstelt!
hannabelgje schreef: ↑wo 18 jan 2023, 11:40 Dus we leren kinderen dat ze mogen doen en laten wat ze zelf willen? Ookal kwetsen ze daar anderen mee? Dat ze geen rekening hoeven te houden met anderen? En dat ze in het leven niks hoeven te doen wat ze niet willen?In die trant ben ik wel benieuwd of haar vader met haar besproken/toestemming heeft gevraagd om te trouwen met jou?
Ik begrijp dat kinderen van gescheiden ouders de hoop hebben dat hun ouders terug bij elkaar komen. En dat dat heus niet makkelijk is. Maar alles bij hem neerleggen vind ik ook niet eerlijk.
Maar ik hoop dat ze gewoon mee gaat en een leuke dag heeft. En ik denk dat als ze niet komt ze er later spijt van gaat krijgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
eelke schreef: In die trant ben ik wel benieuwd of haar vader met haar besproken/toestemming heeft gevraagd om te trouwen met jou?Dat heeft hij inderdaad gedaan. Hij heeft met ze gepraat zonder mij erbij en gevraagd wat ze ervan vonden. Zowel het kopen van een huis samen als het trouwen. Beide vonden ze heel leuk. Maar ze gaven dus wel aan het niet leuk te vinden dat ze er niet bij konden zijn. Dus hebben we alles omgegooid en gezorgd dat ze er wel bij kunnen zijn.