Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
Arrghhhh Maarten kappen gaat met pensioen. Veel mensen hier kwamen ook voor zijn kennis en kunde en vriendelijk persoon graag in Eersel. 5 december is zijn laatste werkdag....

Wat ga ik hem missen!! Zoveel aan hem te danken. Een dierenarts die in alles zijn gewicht in goud waard is!
Door Lizzy
Lekker voor hem!

Ik ga daar nooooit meer komen. Na de grote fuck up die ze daar hebben gemaakt en de manier waarop ze met mijn klacht om zijn gegaan: kunnen ze met z'n alle de boom in daar.
Door tt-tjes
Ja, ik kreeg ook een mail. En idd er zullen heel veel mensen zijn die hem gaan missen, waaronder ik in ieder geval.
Een hele fijne DA, die niet snel vervangen zal kunnen worden.
Door doranto
Lizzy schreef: vr 07 okt 2022, 11:12 Lekker voor hem!

Ik ga daar nooooit meer komen. Na de grote fuck up die ze daar hebben gemaakt en de manier waarop ze met mijn klacht om zijn gegaan: kunnen ze met z'n alle de boom in daar.
Hier idem. Bij mijn Tommy heeft hij een knie-operatie verknalt. Uiteindelijk heeft een andere dierenarts het opnieuw moeten doen.
Door tt-tjes
Tja, hij is 21 jaar mijn DA geweest, en heeft bij geen van mijn jongens ooit iets verknalt.
Altijd een luisterend oor en open voor overleg, en zeer begaan met zijn patienten.
Iets wat ik van andere DA waar ik ooit geweest ben niet kan zeggen.
Dus voor mij zal hij moeilijk te vervangen zijn.
En ik denk voor menig TT fokker ook niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door