Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3449901
Ja dat. En regenkleding is zo droog. ;) Effe uitschudden buiten. Ik weet het, niet bepaald charmant ::) maar op dagen als deze wel handig. Een buitje okay maar met echt regendagen loop ik met mijn regenpak aan. Tegen die buien van tegenwoordig is niet tegenop te drogen. Dan maar even minder charmant. :biggrin2:
#3450068
Siberienne schreef: zo 18 sep 2022, 14:24 Voor de schoenen hebben we een schoendroger gekocht. De rest gaat idd of in de hal of in de badkamer.

We hadden eerst van die drogers die een soort elektrische staafjes zijn, werkt OK maar niet zo snel. Nu een soort föhn met warme lucht, dat gaat sneller. Kost alleen wel stroom natuurlijk. Maar is ook behoud van schoenen…
Mag ik vragen wat dat is ( foto) en waar te koop
#3450069
Ik van de week ook zeiknat
Alles doorweekt
Jas in droger gestopt
Schoenen op de kachel en toch maar even aan gezet

Nou heb ik een nieuwe wasmachine met inprigneer stand maar vraag mij af of er dan ook nog spul in moet.
Heb gisteren een mail gestuurd naar meneer Miele

Is zo fijne jas maar niet meer waterdicht
Ooit gekocht bij anwb
Schoenen ook
#3450130
Kromfohrlanders schreef: di 20 sep 2022, 12:47 Ik heb sinds kort een owney jas. Echt top.
Overal zakken en waterdicht. Blijf je heerlijk droog in en hij is zelf ook zomaar weer droog.

Natte schoenen blijven in de hal, eventueel met krantenpapier als ze echt zeik zijn.
Hondenspul hang ik gewoon op, elke hond haar eigen haakje en dan hopen dat het een beetje droogt.

Natte kleding in de was.
Welke Owney heb jij?
#3450133
Ik heb deze besteld, hopelijk komt hij binnenkort:



Het is volop herfst hier, dus (honden)regenjassen en tuigjes worden niet alleen nat maar ook modderig, zodat ik ze na iedere wandeling even moet uitspoelen, anders wordt het een nog grotere zand- en modderzooi binnen dan het al is. Deze kledingdroger is niet zo groot en hopelijk droogt alles wat sneller dan wanneer het gewoon boven de verwarming hangt. Ben benieuwd.
#3450136
Anne in Zweden schreef: do 29 sep 2022, 12:49 Ik heb deze besteld, hopelijk komt hij binnenkort:



Het is volop herfst hier, dus (honden)regenjassen en tuigjes worden niet alleen nat maar ook modderig, zodat ik ze na iedere wandeling even moet uitspoelen, anders wordt het een nog grotere zand- en modderzooi binnen dan het al is. Deze kledingdroger is niet zo groot en hopelijk droogt alles wat sneller dan wanneer het gewoon boven de verwarming hangt. Ben benieuwd.
Ohwwww, ik wil ook weten hoe ie bevalt! Lijkt me serieus SUPER!!!! Leo riep gelijk "die wil ik ook!" :biggrin2:
#3450138
zurca schreef: do 29 sep 2022, 13:33 Je doet wel een uitgebreide review hier plaatsen hè Anne :cool: ;D
Ik heb er namelijk ook naar zitten kijken...
Zelf denk ik dat ik de kleding in de douchecel ga hangen met een ontvochtiger erbij.
Uiteraard! Ik hoop echt dat hij goed werkt want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel natte spullen aantrekken, of het nou om mezelf gaat of om de honden. :biggrin2:
#3450142
Anne in Zweden schreef: do 29 sep 2022, 12:49 Ik heb deze besteld, hopelijk komt hij binnenkort:



Het is volop herfst hier, dus (honden)regenjassen en tuigjes worden niet alleen nat maar ook modderig, zodat ik ze na iedere wandeling even moet uitspoelen, anders wordt het een nog grotere zand- en modderzooi binnen dan het al is. Deze kledingdroger is niet zo groot en hopelijk droogt alles wat sneller dan wanneer het gewoon boven de verwarming hangt. Ben benieuwd.

Ik wil ook heel graag weten hoe hij bevalt
Werkt het met een kacheltje erin ofzo
#3450143
Anne in Zweden schreef: do 29 sep 2022, 12:49 Ik heb deze besteld, hopelijk komt hij binnenkort:



Het is volop herfst hier, dus (honden)regenjassen en tuigjes worden niet alleen nat maar ook modderig, zodat ik ze na iedere wandeling even moet uitspoelen, anders wordt het een nog grotere zand- en modderzooi binnen dan het al is. Deze kledingdroger is niet zo groot en hopelijk droogt alles wat sneller dan wanneer het gewoon boven de verwarming hangt. Ben benieuwd.
Heb even gekeken
Ze omschrijven het als was droger :???:
#3450144
kiara schreef: do 29 sep 2022, 16:28 Heb even gekeken
Ze omschrijven het als was droger :???:
Dat is het in feite ook, natuurlijk. Je hangt je wasgoed erin, en onderin staat een apparaatje dat warme lucht omhoog blaast. Het condens gaat er aan de bovenkant weer uit via luchtgaatjes.
Het is natuurlijk geen wasdroger waar je twintig badstoffen handdoeken in gooit die dan vervolgens in een trommel worden rondgedraaid bij het drogen. Maar het lijkt me dat de plaatjes wel duidelijk laten zien wat het is.
#3450145
Anne in Zweden schreef: do 29 sep 2022, 16:43 Dat is het in feite ook, natuurlijk. Je hangt je wasgoed erin, en onderin staat een apparaatje dat warme lucht omhoog blaast. Het condens gaat er aan de bovenkant weer uit via luchtgaatjes.
Het is natuurlijk geen wasdroger waar je twintig badstoffen handdoeken in gooit die dan vervolgens in een trommel worden rondgedraaid bij het drogen. Maar het lijkt me dat de plaatjes wel duidelijk laten zien wat het is.
Ja klopt duidelijke plaatjes
Wacht even af wat jij ervan vind
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door