Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3432382
Toen ik, heel lang geleden, nog een PC had ben ik een tijdje verslaafd geweest aan Phantasmagoria.
Helaas is dat voor de Mac niet te krijgen. Maar goed ook eigenlijk, ik ben echt snel geneigd om daar uren aan te besteden.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432386
dinky89 schreef: wo 15 sep 2021, 10:04
Zelf werd ik al jong aangetrokken tot computers. Als klein meisje zat ik al naast mijn vader als hij de computer kast open had waardoor ik als meisje computer onderdelen kende. Dat werd toen als bijzonder gezien terwijl het voor mij normaal was ;)
OK kijk, ben ik weer helemaal het tegengestelde. Ik had altijd een bloedhekel aan computers. Nochtans is m'n vader een freak (de allereerste PC, als je't zo kon noemen, had ie ::)) en hadden we thuis ook spelconsoles ed lang voor er sprake was van play station.
Door Mandarijn
#3432387
Oh spelletjes op de computer.....ja leuk om Fallout (bijna allemaal) of borderlands te spelen of Wolfenstein. Ja Skyrim is ook al een oudje waar ik uren in gestoken heb. Verder soms Crysis, Dishonored of Alone in the dark. Ben vooral van de FPS en RPG

Edit. Ik vergeet Valheim en van vroeger half life
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3432389
Ik heb vroeguh wel Duke Nukem gespeeld. Telt dat ook? En Doom :biggrin2:
En oh iets met adventure en quest, was ook heel erg verslavend :P En eh tombraider. En eh Simcity, maar dat was nog allemaal stand-alone , oja ook nog warcraft. En ooh vergeet ik Turok , ja is ook al heel lang geleden he ;)

Zoiets als dat skyrim wat jullie opnoemen zou ik wrslijk ook uren kunnen doen, zou ik er de pc voor hebben , ergens heb ik die gelukkig niet :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 15 sep 2021, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432390
Oh jaaaaa simcity! Dat was briljant. En dan bedoel ik de versies dat je met vakjes bepaalde of iets woonwijk of industrie werd enzo. De versie die je nu op je telefoon kan spelen heb ik ook een hele tijd gedaan. Maar daar komt zoveel gekkigheid in voor dat ik het niet leuk meer vind. Jammer!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432396
Ik heb me vroeger wel aan spelletjes gewaagd. Maar dat was eigenlijk allemaal heel voorzichtig en onschuldig. Op een gegeven moment kwam Age of Empires uit en dat hebben we hier thuis over het netwerk gespeeld. Dat was heel leuk.
Ik werk normaal de hele dag met computers en ik heb 's avonds weinig zin en tijd om ook dan nog eens erachter te kruipen.
Ik mag wel graag Wordfeud op de telefoon spelen. Ben niet zo heel erg goed, maar ik vind het een heel leuk tijdverdrijf.
Door eelke
#3432400
Kaela schreef:Oh jaaaaa simcity! Dat was briljant. En dan bedoel ik de versies dat je met vakjes bepaalde of iets woonwijk of industrie werd enzo. De versie die je nu op je telefoon kan spelen heb ik ook een hele tijd gedaan. Maar daar komt zoveel gekkigheid in voor dat ik het niet leuk meer vind. Jammer!
Heb je al eens naar cities:skylines gekeken? Die is zo tof.
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3432751
Vroeger wel, nu niet meer zo.
Sinds een poosje hebben we wel een switch en dan met o.a. ring-fit erop. Dat vind ik nog wel eens grappig.
Alhoewel het dan wel weer heel frustrerend is dat zoonlief er rustig 2 uur mee aan het spelen, rennen en squatten is zonder ook maar 1 druppel zweet te zien.. En ik na een half uurtje uitgeteld ben en hoognodig een douche nodig heb... :o

Zoonlief is helemaal van minecraft, ik houd het toch liefst gewoon bij agility in de echte wereld.

Karen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door