Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Thara moet even onder narcose ivm het maken van de CT scan . Het zal geen lange narcose zijn . Maar ik ben voorzichtig

Nu heb ik nog wat hele,kwartels in de vriezer
Dat is zacht , goed bevleesd
En desnoods nog wat orgaan of extra Spiervlees,erbij . Dat lijkt me geen al te groot probleem . Ik heb geen vleesmolen meer , en hier is alleen Barfmenu te krijgen
Dat heb ik haar eens gegeven na castratie , maar het % bot is voor haar te veel
Door Lizzy
Naar mijn mening kan kwartel wel. Maar de dag van de operatie zou ik zelf geen vleesbot geven. De dag daarop weer. Of de dag daarop. Kan best hoor, een paar dagen geen vleesbot. En dan verder vooral pens.
Door rosmin
Bij de begitsbehandeling van Roxy heb ik niks kunnen aanpassen in de voeding de dag ervoor, omdat ze naar voren werd geschoven in de planning en ik de avond voor de opname een telefoontje kreeg dat ze de ochtend kon komen. Ze had gewoon haar barf gehad. Tijdens de narcose geen problemen en
daarna ook niet; na 1 dag poepte ze weer.
Vrijdag gaat ze weer onder narcose, maar ga ik toch de dag ervoor gemalen bot geven, en daarna 1-2 dagen ook; omdat ze aan haar flank wordt geholpen en daar dus ook de operatiewond krijgt. Voor mijn gevoel is licht verteerbare eten dan fijner voor haar.

Omdat de narcose bij Thara niet heel lang (en niet heel diep??) kan je volgens mij wel kwartel geven; desnoods mep je hem plat.
Succes dinsdag
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door