Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik wil morgen mijn vriendin een dagje uitwaaien op het strand. Dan vinden we het lekker om op het terras van een strandtent te zitten met ons boek. Genieten van de golven en het zonnetje.
Nu kom ik daar niet zo vaak dus ik zou graag weten waar we het beste heen kunnen gaan. Normaal ga ik naar kuikduin, maar daar zijn ze geloof ik aan het bouwen nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Suzanne
Hoezo niet waar? Het is toch horeca? Dan moet je dus reserveren en zit je aan een tijd "van 16.00 - 18.00" bijvoorbeeld.
Je kunt nu nergens zomaar binnenlopen, ook niet op terrassen. Je kunt altijd 10minuten van tevoren bellen of ze plek hebben, maar als ze dat niet hebben.. helaas... dan gaat het feest niet door.

Gewoon op de site van de overheid:
Horeca: reserveren
Wanneer moet er gereserveerd worden?

Bij alle restaurants, cafés en terrassen, binnen en buiten, moet gereserveerd worden. De reservering kan voorafgaand aan het bezoek plaatsvinden of ter plaatse volgens het ‘wait to be seated principe’. Kijk op de website van het restaurant, café, terras of evenement welke maatregelen en reserveringsmogelijkheden van toepassing zijn.
Waarom moeten gasten reserveren?

Om de ontvangst van grote aantallen mensen te kunnen spreiden is reserveren verplicht. Dit is op advies van het Outbreak Management Team (OMT).

Suzanne
Door Too
@Suzanne
Je schrijft t zelf al.: wait to be seated
Dat is toch gewoon op de bonnefooi komen en een fijn terras uitkiezen, je moet alleen je gegevens doorgeven.
En als t vol zit heb je pech maar dat was vorig jaar niet anders
T is niet zo heel ingewikkeld.
Door Kaela
Too schreef: zo 13 sep 2020, 22:37 @Suzanne
Je schrijft t zelf al.: wait to be seated
Dat is toch gewoon op de bonnefooi komen en een fijn terras uitkiezen, je moet alleen je gegevens doorgeven.
En als t vol zit heb je pech maar dat was vorig jaar niet anders
T is niet zo heel ingewikkeld.
Precies. Wij zijn laatst met een sloep gaan varen en zijn ook op de bonnefooi op een terras gaan zitten. Er is minder plek vanwege het afstandhouden, maar er was een tafel vrij dus we konden zo plaatsnemen. Geen enkel probleem.

Een tip heb ik verder niet voor je Hana, maar wel veel plezier gewenst!
Door hannabelgje
We zijn lekker op ons vertrouwde Kijkduin strand. Helaas kon mijn vriendin niet mee omdat haar vriend ziek is en getest moet worden. Dat kan pas komende woensdag. Ik ben nu met mijn nichtje Emma die net klaar is met haar examens. We zitten lekker met een dekentje op het zand. Zalig! Strandtenten mag je inderdaad gewoon binnenlopen zolang er plaats is. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door