Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3255663
pearlsofpassion schreef:Fijn hoor, kinderen kopen. Maar die pijn achteraf is er te veel aan.
Naweeen vind ik al erg, maar goed. Maar ik ben nu een week bevallen en ik heb nog steeds pijn van mijn darmen en blaas die hun oorspronkelijke plaats terug opzoeken.
Auw auw auw! Ik ben dat beu! >:(

:-[
Ik loop daar nu al meer dan 2 weken mee :-\
Het is nog steeds niet over en Ben het ook wel een beetje zat :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3255670
De twee pannen die we het meest gebruiken (hapjespan en BK koekenpan) zijn spoorloos verdwenen >:( alle dozen en kasten al open getrokken maar nergens te vinden......
Door K&D
#3255710
In de vaatwasser? :P

Morgen mag mijn mams weer onder het mes. Voor de tweede keer dit jaar bypasses, want de eerste waren al verstopt na een week of 8. Na een paar stents deze zomer was het een week of wat geleden weer misse boel. En als bonus doen ze er misschien ook een nieuwe klep bij. Ze is doodzenuwachtig; de vorige keer gleed het langs haar heen omdat ze toen een spoedgeval was. Pas een week of wat na de operatie realiseerde ze zich wat er gedaan was. Die mazzel heeft ze nu niet. Gelukkig is ze verder nog in goede conditie en hopelijk kan ze dat vasthouden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3255722
K&D schreef:In de vaatwasser? :P

Morgen mag mijn mams weer onder het mes. Voor de tweede keer dit jaar bypasses, want de eerste waren al verstopt na een week of 8. Na een paar stents deze zomer was het een week of wat geleden weer misse boel. En als bonus doen ze er misschien ook een nieuwe klep bij. Ze is doodzenuwachtig; de vorige keer gleed het langs haar heen omdat ze toen een spoedgeval was. Pas een week of wat na de operatie realiseerde ze zich wat er gedaan was. Die mazzel heeft ze nu niet. Gelukkig is ze verder nog in goede conditie en hopelijk kan ze dat vasthouden.

Bleek in verhuisdoos in de garage te zijn beland ::) vaatwasser was niet mogelijk want in oude huis hadden we geen vaatwasser en in nieuwe huis had ik ze dus nog niet gezien ;)
Blijkbaar had ik niet goed genoeg in de dozen gekeken want H vond ze ineens wel in een doos. Daarna mams maar op de hoogte gebracht want ook die snapte het al niet en had ik al gebeld omdat zij de keuken ingeruimd had ;) maar ze zijn er dus nu gelukkig weer.

Heel veel sterkte voor jou en je mams K&D, dat is niet niks :-X weten ze ook waarom ze al zo snel weer verstopt waren?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3255749
K&D schreef:In de vaatwasser? :P

Morgen mag mijn mams weer onder het mes. Voor de tweede keer dit jaar bypasses, want de eerste waren al verstopt na een week of 8. Na een paar stents deze zomer was het een week of wat geleden weer misse boel. En als bonus doen ze er misschien ook een nieuwe klep bij. Ze is doodzenuwachtig; de vorige keer gleed het langs haar heen omdat ze toen een spoedgeval was. Pas een week of wat na de operatie realiseerde ze zich wat er gedaan was. Die mazzel heeft ze nu niet. Gelukkig is ze verder nog in goede conditie en hopelijk kan ze dat vasthouden.
Spannend weer. Heel veel sterkte gewenst! :bigarmhug:
Door K&D
#3255761
dinky89 schreef: Heel veel sterkte voor jou en je mams K&D, dat is niet niks :-X weten ze ook waarom ze al zo snel weer verstopt waren?
Nee, helaas niet. Vermoedelijk is een veel te hoge bloeddruk een jaar of 20 geleden de oorzaak dat de rek uit de aderen is geraakt en haar hartspier is verdikt. Het is bekend dat 15 a 20 jaar later de rekening gepresenteerd wordt.
En een stukje erfelijkheid en stress speelt ook mee. De stress komt door onzekerheid en perfectionisme; wat voorwaar geen makkelijke combi is.
Ik kan iedereen die 45+ is aanraden een bloeddrukmeter aan te schaffen en zo af en toe eens te meten. Want het is niet óf maar wanneer je die rekening gepresenteerd krijgt met hartklachten.
Door hannabelgje
#3255957
Mijn pakketje is al 1.5 uur te laat. Ik denk niet dat het nog gaat lukken om het vandaag op te halen. :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3256084
Vanavond met Otje naar de dierenarts. Voor de zoveelste keer blaasontsteking, arm dier.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3256141
Mijn schoonfamilie zou een dagje komen helpen in huis... nou was ik daar al sceptisch over, maar ik er moet nog veel gebeuren ::)
Blijven ze een extra dag!!! En dat moet ik nog fijn vinden ook... bij VL duidelijk gemaakt dat ik niet helemaal happy ben met de afspraken. En dat hij ze aan het werk mag zetten. Ik vraag ze namelijk iets en ze gaan dan totaal iets anders doen... of op zo'n manier dat ik het alsnog zelf opnieuw moet doen.
Ik wordt er nu al gek van en ze zijn er pas 3 uur
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3256159
Pfff, puberteit bij honden is soms best grappig, heel vaak kan ik er echt om lachen. Nu even niet..... Voor de 2e week vind ik weer over poepjes van Harry boven in huis (pluspuntje; barfpoep ruimt wel lekker makkelijk op) en plasjes... Ben ik naar het bos geweest met ze een uur, daarna heb ik gestofzogen, gedweild en boodschappen gedaan. Vloer droog bij terugkomst dus mogen Harry & Lola uit hun benches. Naar boven om was op te vouwen en op te hangen, vind ik dus in een van de slaapkamers weer een poep. Kom ik beneden ligt er een plas, grrrr op mijn net gedweilde vloer!
Het is een fase, het is een fase zeg ik maar tegen mezelf.
Ik moet van mezelf altijd overal iets positiefs in zien, en dat is nu dan maar dat het wel makkelijk opruimt op mijn nieuwe sandstone vloer.....
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3256161
Lizetta schreef:Mijn schoonfamilie zou een dagje komen helpen in huis... nou was ik daar al sceptisch over, maar ik er moet nog veel gebeuren ::)
Blijven ze een extra dag!!! En dat moet ik nog fijn vinden ook... bij VL duidelijk gemaakt dat ik niet helemaal happy ben met de afspraken. En dat hij ze aan het werk mag zetten. Ik vraag ze namelijk iets en ze gaan dan totaal iets anders doen... of op zo'n manier dat ik het alsnog zelf opnieuw moet doen.
Ik wordt er nu al gek van en ze zijn er pas 3 uur
Sterkte! Volgens mij heb jij net zo´n leuke schoonfamilie als ik.....
Ik vraag me nog steeds af hoe ze toch zo´n leuke kerel hebben kunnen grootbrengen, twee zelfs, want mijn zwager is ook prima te doen.
Ach, ze gaan vanzelf weer een keer naar hun eigen huis...
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3256175
Spikkelneus schreef:
Sterkte! Volgens mij heb jij net zo´n leuke schoonfamilie als ik.....
Ik vraag me nog steeds af hoe ze toch zo´n leuke kerel hebben kunnen grootbrengen, twee zelfs, want mijn zwager is ook prima te doen.
Ach, ze gaan vanzelf weer een keer naar hun eigen huis...
Haha, dat is ook wat ik altijd zeg... hoe kunnen ze zo'n zoon voortgebracht hebben? alhoewel wij al 15 jaar samen zijn en hij bij ons thuis heel veel geleerd heeft Afbeelding
Hij zei net: het lijkt al een stuk schoner. Mijn antwoord: ja het lijkt al beter... kan ik volgende week echt schoon gaan maken. Kon hij wel om lachen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3256190
Kaela schreef:Vanavond met Otje naar de dierenarts. Voor de zoveelste keer blaasontsteking, arm dier.
En zo zijn we weer een echo verder. Waar gelukkig uit bleek dat er geen blaasstenen zijn (voelen gaf twijfel). Nu novacam en zodra ze weer urine vast kan houden in de blaas urineonderzoek.

Pffff, een poosje geen zieke dieren en dure onderzoeken zou best leuk zijn :(
Door Aprilsnow
#3256195
Kaela schreef:En zo zijn we weer een echo verder. Waar gelukkig uit bleek dat er geen blaasstenen zijn (voelen gaf twijfel). Nu novacam en zodra ze weer urine vast kan houden in de blaas urineonderzoek.

Pffff, een poosje geen zieke dieren en dure onderzoeken zou best leuk zijn :(
Fijn nieuws Kaela maar idd soms wat rust in de tent en geen of minder kosten is fijn. Sterkte met de beestjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door