Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Ronald schreef: Zo... ik heb de Dogtrail weer overleefd. Heerlijk weekend gehad in het altijd prachtige Beilen en omgeving. Paar flinke buien op vrijdag bij het opbouwen, maar dan komt de waxcoat goed van pas. En mijn hoed niet te vergeten.
En voor de rest: leuke mensen, leuke honden, mooie omgeving, lekker eten, lekker drinken (wel een veetje beel).

Moet er weer een jaar op teren!
Oh leuk. Zou wel weer eens willen meedoen. Vandaag mag je uitrusten?
Door Pluto
Ronald schreef: Zo... ik heb de Dogtrail weer overleefd. Heerlijk weekend gehad in het altijd prachtige Beilen en omgeving. Paar flinke buien op vrijdag bij het opbouwen, maar dan komt de waxcoat goed van pas. En mijn hoed niet te vergeten.
En voor de rest: leuke mensen, leuke honden, mooie omgeving, lekker eten, lekker drinken (wel een veetje beel).

Moet er weer een jaar op teren!
Nee hoor!
8)
Door Kaela
Bijkom dagje na een druk weekend. Is weinig bijkomen aan. Met Otje en Pluk naar de dierenarts voor controle. Alles goed, beide dames zijn op de goede weg en in december weer controle.

Daarna startte de nieuwe auto niet. Dus gebeld, de pechhulp kwam keurig binnen het half uur. Startkabels hielpen niet, dus hij haalde het een en ander weg en ging met een hamer op de startmotor tikken. Jep, toen deed ie het. Opdracht gekregen linea recta naar de garage te rijden, dus dat gedaan. Daar auto ingeleverd en samen met de katten thuisgebracht.
En nu ben ik best wel totall loss, maar er moet nog een paar kilo vlees gemalen worden voor de jongedames en geportioneerd voor de jongeman. Ik ga maar eens moed verzamelen.
Door Ronald
kira schreef: Oh leuk. Zou wel weer eens willen meedoen. Vandaag mag je uitrusten?
Yup. De eerste paar keren maakte ik de vergissing dat ik op maandag ging werken. Inmiddels heb ik geleerd dat dat niet handig is na een weekend met zo'n 8 uurtjes slaap (in totaal).

Vanmiddag wel even met de brommert op en neer naar Den Helder geweest. Collega neemt afscheid en "daar moest op gedronken worden" (iets met hi, ha, ho). En ook dat is weer gelukt.

Meedoen is ontzettend leuk. Het is alleen geen "wandelingetje in het bos".
Pluto schreef: Nee hoor!
8)
Oh nee... Ik vergipste me! Er staat nog het een en ander te wachten  :P
Door Kaela
Auto staat weer voor de deur, ze hebben hem super snel gemaakt. En mijn fiets past er in én ik krijg mijn fiets er ook in mijn eentje in. Vraag alleen niet hoe  8).
Door Ronald
Kaela schreef: Auto staat weer voor de deur, ze hebben hem super snel gemaakt. En mijn fiets past er in én ik krijg mijn fiets er ook in mijn eentje in. Vraag alleen niet hoe  8).
Fijn! En ook fijn dat het zo snel kon allemaal!
Door EliScooby
Gisteravond bij KPN in Hilversum geweest om een nieuwe Samsung Galaxy S6 op te halen. Hiermee mag ik het nieuwe bellen via 4G gaan testen. Normaal schakelt je 4G-telefoon terug naar 3G als je wilt bellen, maar dit is een hele aparte ervaring. Als ik een andere tester bel, gaat de telefoon direct over ipv na een seconde of 6-7. Moet dus eerst bedenken wat ik wil zeggen voor ik op bellen druk :biggrin2:

Moet wel zeggen dat meneer/mevrouw Samsung steeds meer zut meelevert waar je niets aan hebt, maar ook niet kunt verwijderen. Als na de testperiode de telefoon van mij is, ga ik direct sleutelen om die bende eraf te gooien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door Hope
Gisteren uiteindelijk mijn "speciale project" kunnen afsluiten. Een paard dat vanuit het buitenland gesedeerd naar NL is vervoerd omdat hij panisch was in de trailer. Na 4 trainingen met heel veel geduld en vertrouwen opbouwen is hij nu rustig te laden en vliegt hij ook niet meer in volle vaart er weer uit waarbij hij altijd zijn hoofd stootte.

Paard blij, eigenaren blij, ik blij. Vandaag uitrusten.
Door Kaio
Zo Fozzy en Maci al moe van de strandwandeling en dummy's gooien. Ik zie dan altijd weer donkey van shrek voor me jump jump 'throw the g*dd*mn bal dummy!'
:D :biggrin2:

En vanmiddag mag opa Kaio mee, iets korter en mag ie ook mee naar het strandtentje  :)
Door BusKay
koekje schreef: Er zit iemand met haar ochtendbanaan op tafel te 'kleuren'  :-X
Geef haar nog een tomaatje... wat rood past wel bij geel toch...  :o :o
Kaio schreef: Zo Fozzy en Maci al moe van de strandwandeling en dummy's gooien. Ik zie dan altijd weer donkey van shrek voor me jump jump 'throw the g*dd*mn bal dummy!'
:D :biggrin2:

En vanmiddag mag opa Kaio mee, iets korter en mag ie ook mee naar het strandtentje  :)
Heerlijk, volgens mij genieten jullie daar wel!
koekje schreef: Er zit iemand met haar ochtendbanaan op tafel te 'kleuren'  :-X
En dat is raar waarom? :biggrin2:
Door koekje
Kim_S schreef: Wees blij, als ze hem opeet heb jij straks een middag-banaan  :biggrin2: :P
Zeg dat nou niet, gisteren heeft ze ook al niet noemenswaardig gescheten, dus dat wordt vandaag een dubbele portie  :(
Door Pauline
Paps auto te koop gezet op Marktplaats. Weer een tijdperk ten einde..., hij kondigde ineens aan dat hij niet meer wil autorijden omdat hij zichzelf niet meer zeker genoeg voelt daarvoor. En hoe trots ik ook op hem ben dat hij dat zelf signaleert, het doet ook wel een beetje pijn.... Mijn vadertje..., 83 jaar, wordt een beetje vergeetachtig en ineens gaan de jaren tellen.... Vanaf nu zullen we hem overal naartoe brengen en als hij naar ons wil, dan halen we hem. Maar dat hoeft niet zegt hij..., hij komt wel met de bus. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door