Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank jullie wel voor het duimen,
Nee Sophie komt niet buiten, wel eens in de kattenren ,kan dus niet vechten met een buurkat .
Of het snelgroeiend was die bult weet ik niet,mag  haar wel aaien en knuffelen,maar optillen enz niet dan is ze weg ,de andere katten ook hoor,zag het daarom gisteren voor het eerst heeft ook een vracht haar natuurlijk daarom zie je het ook niet snel en ze doet gewoon ,eten ,slapen ,omtuttelen en er wordt wel eens geblazen naar elkaar maar het ligt ook vaak bijelkaar te slapen en elkaar schoon te poetsen
Ze moest een kap op ,wond moet dicht blijven ,maar dat is een drama ,vandaag weer geprobeerd binnen 5 tellen had ze de kap af ,had het touwtje al strakker gezet ,meer durfde ik niet aan ,nu maar een petshirt besteld bij de DA .
Hopen dat ze dat wil.
Sophie heeft vanaf donderdag avond tot vanmorgen ,niks van me willen weten,ze vond het petshirt driemaal niks, aanhalen hoefde niet ,spinnen deed ze niet ,ze keek heel donker,boos  naar me
Ineens vanochtend kwam ze bij me  op schoot leggen en tegen mij kruipen  en maar spinnen  een hele tijd,terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft ,het is geen schootkat.
Kwam wel tegen mee aan staan altijd,mocht haar dan ook wel even aaien en dan ging de dame weer
Ben blij dat ze kwam
Sophie wordt volgende week maandag geopereerd,DA twijfelde of het een cyste is of een tumor,hebben besloten om  bij twijfel,ook maar weefsel op te sturen voor onderzoek .
De bult op zich zag er beter uit,niet zo rood meer en minder gevuld .
Maar al met al toch weer afwachten.
boskat schreef: Sophie wordt volgende week maandag geopereerd,DA twijfelde of het een cyste is of een tumor,hebben besloten om  bij twijfel,ook maar weefsel op te sturen voor onderzoek .
De bult op zich zag er beter uit,niet zo rood meer en minder gevuld .
Maar al met al toch weer afwachten.
Hij wilde nog een weekje wachten in de hoop dat het de komende week zou verbeteren ofzo?

We gaan gewoon verder duimen!
Nee hoor dat zei ze niet,misschien al operaties gepland de hele week?
Denk dat ze sowieso die bult weg wil halen
Ze zei wel , als het een cyste was dan had ik het nog even aangezien ,maar ik twijfel ,als het een tumor is dan wil je die zo snel mogelijk weghebben.
En ook dat ze eigenlijk ,omdat ze twijfelde ,toch weefsel op zou willen sturen,als ik dat ook wilde,en ja dat wil ik dan wel .
Dat Sophie is in ieder nog een week veroordeeld tot een medpet shirt.
Laatst gewijzigd door boskat op ma 21 sep 2015, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door