Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3120393
sella schreef: Via facebook kan je toch ook vragen ze op rauw te houden?
Wij hebben nog een asbestsanering en zijn ze volop aan het schideren, dus kunnen we de tuin niet afsluiten omdat we de dak laag eraf moeten halen voor de schilders en hun rolbare steiger.
Wij zijn  zomaar 6 weken verder voor we het weer dicht kunnen maken.
Dat is in elk geval iets om in gedachten te houden mocht het niet lukken. Ik weet niet of dat dan lukt, gezien de brokkenlobby. En natuurlijk is het zo dat wanneer ze ergens anders wonen het niet meer mijn katten zijn, maar zo voelt het nog niet.
Door Borke
#3120404
Mini's 3-tal schreef: Dat is in elk geval iets om in gedachten te houden mocht het niet lukken. Ik weet niet of dat dan lukt, gezien de brokkenlobby. En natuurlijk is het zo dat wanneer ze ergens anders wonen het niet meer mijn katten zijn, maar zo voelt het nog niet.
Dat is er zo lastig aan, in mijn ervaring blijft het in je hart altijd jouw dier...
Dat heb ik zelf nog met de kittens die wij fokten en dat doen wij ook 12 jaar niet meer!

Daarom is het ook zo fijn als je via-via een adres kan vinden, bij iemand die je een beetje op de hoogte wil houden, ook al kan je dat feitelijk niet verlangen.

Succes en als je iets maakt voor Facebook, dan wil ik het met alle liefde delen.
#3121814
Femke schreef: Ik vraag mijn vriendin die op zoek is naar een (1) kat
Edit: of ze er niet toevallig twee wil  ;)
Het is echt een heerlijk stel, samen slapen, samen op schoot en wat ik van de buurvrouw hoorde, samen in de boekenkast kruipen. Maar ze zijn erg goed te heropvoeden met de plantenspuit, al zul je natuurlijk niet alle gedrag eruit krijgen.

:duimen:
#3122242
Borke schreef: Dat is er zo lastig aan, in mijn ervaring blijft het in je hart altijd jouw dier...
Dat heb ik zelf nog met de kittens die wij fokten en dat doen wij ook 12 jaar niet meer!

Daarom is het ook zo fijn als je via-via een adres kan vinden, bij iemand die je een beetje op de hoogte wil houden, ook al kan je dat feitelijk niet verlangen.

Succes en als je iets maakt voor Facebook, dan wil ik het met alle liefde delen.
Ik heb het ook op Facebook gezet, je een vriendenverzoek gestuurd en een pb hier. :duimen: :duimen:
Door Borke
#3122375
Ik heb hem ook gedeeld via FB.

Michiel het is handig als je eventuele updates van de situatie wel zsm via Facebook laat weten in het oorspronkelijke bericht.
Dus stel je bent iets belangrijks vergeten te melden, verander dan je oorspronkelijke bericht, dan verandert dat ook bij de mensen die het gedeeld hebben.
#3122428
Borke schreef: Ik heb hem ook gedeeld via FB.

Michiel het is handig als je eventuele updates van de situatie wel zsm via Facebook laat weten in het oorspronkelijke bericht.
Dus stel je bent iets belangrijks vergeten te melden, verander dan je oorspronkelijke bericht, dan verandert dat ook bij de mensen die het gedeeld hebben.
Oh, dat is een goeie ja, zat ik net over na te denken. Dat het niet de komende 20 jaar nog gedeeld word ofzo. Tnx (Facebook-noob ::))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door