Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3082944
Kim_S schreef: Okee. Dan doe daar maar een foto van  :biggrin2:
Dan heb ik mijn handen nogal vol. Geen foto-mogelijkheid. Sorry.  8)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3082945
-Saskia- schreef: Dan heb ik mijn handen nogal vol. Geen foto-mogelijkheid. Sorry.  8)
Dan vraag je Marije toch even?  :biggrin2:
Door pallas
#3082955
Het liefst wandelen we zo'n uurtje of 2 per dag. Daarna nog 2 pies momenten. Ze kunnen dan ook los of lekker op tempo naast de scoot hun benen strekken. We leggen dan een km of 10 af.
Helaas zijn er in de winter veel dagen tussen dat dat echt niet gaat. Dat komt omdat ik dat zelf dan niet kan, ook niet op de scoot.  Te veel pijn en ik verkleum dan helemaal en dat is bijzonder slecht voor de spieren. De rest van de dag moet ik het ook nog redden hè :P

Een half uur met 2,3 korte rondjes van 10/15 minuten door de rest van de familie is echt het minimum. (ook voor mij, want de rest van de dag zit ik dan binnen :-[)

Hersen spelletjes doe ik nog maar weinig, daar is mijn concentratie niet goed genoeg voor >:(

Nox is pas blij als ze veel heeft mogen snuffelen en in het water geweest is; Didot zweert bij zijn bal, waarbij hard racen en veel apporteren de hoofdzaak is! En beide dingen zijn best lastig te bieden vanuit de scoot :-\


Gelukkig komt het betere weer eraan, dan hoef ik niet meer het gevoel te hebben dat ik ze tekort doe :)
Door Cindy de Wolf
#3082966
Hier 's ochtends rondje bos om 06.45 van 15min, alles los op Smokey na. In de middag na werk een bos ronde van circa 1 uur soms iets meer. Smokey gaat dan vaak niet mee. Die moet het doen met een p en p rondje gezien zijn gedrag. Neem ik hem wel mee 2 keer in de week ofzo dan zit zijn emmer vol en valt hij alles en iedereen aan op straat. In de winter dan nog 1 a 2 plas en poeprondjes en nu het weer wat langer licht blijft loop ik vaak ook weer in de vroege avond een uurtje in het bos. Dit is voor mijn doen erg weinig maarja met een hond van bijna 13 en 12 en Misty van bijna 9 merk je het wel dat het een bejaardensoos wordt!
Als we op de camping zijn dan loop ik (veel) meer dan neem ik vaak, Misty,Smokey en Revy extra mee, Revy is nu net aan 6 maanden, dus eerst een rondje van 30min voor Dusty en Jesse en daarna 1- 2 uur (meerdere malen per dag) met de eerst genoemde. Op de camping in het bos kan Smokey dat wel handelen, hij zit altijd aangelijnd dat wel, maar zoveel minder prikkels dan hier dan is het leuk lopen met hem.
Verder wat hersenwerkjes, wat snuffelwerk en praktijkspeuren. En soms lopen we een dagdeel in een aanlijngebied met Smokey, Revy en Misty.
Door Borke
#3082968
-Saskia- schreef: Ik zie mezelf Wodje nog niet met een wandelwagen over het strand slepen. *hijg* *puf*  ;D
Goede conditietraining  8)

Maar ja - die enthousiaste blik in haar ogen als ze in de auto mag blijven liggen is ook wat waard  :biggrin2:
Door Lil
#3083082
Ik kom nu Wodje ophalen! Je reinste bejaarden mishandeling. Arme hond, die dien je toch minimaal te dragen in een super luxe mobiel/bed.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3083183
Lil schreef: Ik kom nu Wodje ophalen! Je reinste bejaarden mishandeling. Arme hond, die dien je toch minimaal te dragen in een super luxe mobiel/bed.
Ik ben een in en in slecht Wodka-baasje.  8)
Door Lil
#3083242
-Saskia- schreef: Ik ben een in en in slecht Wodka-baasje.  8)
Zelfinzicht is in ieder geval het eerste begin.  ::)
Door Lil
#3083302
Kim_S schreef: And she loves it  8) :-*
shhhhhhtttttttt probeer haar net zover te krijgen dat er foto komt dat ze Wodka draagt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door