Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3082679
Gaan jullie Nox haar tand bewaren ?

Een kennis van ons heeft de tand van zijn inmiddels overleden hond bewaart , hij heeft hem nu aan zijn ketting hangen
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3082696
smulpaap schreef: Gaan jullie Nox haar tand bewaren ?

Een kennis van ons heeft de tand van zijn inmiddels overleden hond bewaart , hij heeft hem nu aan zijn ketting hangen
Ik denk het wel. Zeker omdat de tand er zo prachtig uitgehaald is.
Kaio schreef: Wat fijn zeg dat alles goed verlopen is!
En wat een enorme tand zeg  :o
Ja hè? En het is toch echt maar een lief klein hondje!  ::)
Door Lil
#3082751
Kaio schreef: Wat fijn zeg dat alles goed verlopen is!
En wat een enorme tand zeg  :o
Echt waar?

Ik dacht dat dit normaal formaat is voor een hond. Van Boris was groter, maar geloof ook dat het een grotere hond is.
Door pallas
#3082952
Nynke schreef: Fijn dat het achter de rug is !!  En van die hoektand kun je een mooi sieraad maken, net zoals ik van Gunnar's tand heb  ;)
Het voelt wel wat raar om dat nu al te doen...tis toch meer iets iets wat je doet als ze er niet meer zijn.
Maar ik zou wel weten waar en door wie jij je sieraad hebt laten maken Nyn. Wat het is heel erg mooi!


Met Nox gaat het super goed. Natuurlijk heeft ze nog flink pijnstillers en AB, maar verder valt het me heel erg mee :)
Ze eet (lekkere vleessoep)en drinkt prima, heeft weer een mooie keutel gelegd en een fijn rondje gewandeld. Echt een lang stuk wil ik nog niet met haar; het lijf heeft toch wel rust nodig. Ze is een beetje hyper van alle medicatie, maar ik verwacht dat ze vandaag ook wel weer toegeeft aan haar vermoeidheid. Gister wou ze de hele  tijd naar buiten kijken...en maar knikkebollen en bijna door haar pootjes zakken....net een puppie :smitten:

Een gekookt eitje heeft ze nog niet gehad, wel haring. Ze wordt lekker verwend :)

Over een dikke week weer voor controle, verder houden we via de email contact met de d.a.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door