Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Leuk filmpje. Wat een schattig en super slim hondje  :smitten:
Is die echt pas 13 weken? ???
Voor Harrie is meer de teckelfoto van toepassing  :-X
Laatst gewijzigd door doranto op wo 21 jan 2015, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Lia*
Jantina schreef: Ik kan je niet helpen, die van mij kennen alleen onderstaande truukjes  ::)
Afbeelding

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa  :biggrin2:
Door Nienke01
Je kan ook op youtube zoeken op dogtricks ;-) staan ook veel tutorials :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Door EliScooby
Nienke01 schreef: Je kan ook op youtube zoeken op dogtricks ;-) staan ook veel tutorials :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Laten ze daar ook zien hoe je een hond de typische hulphond-truukjes aanleert? Kastjes open en dicht, deuren, kleding uittrekken en dat soort dingetjes?
Door Lil
Mini's 3-tal schreef: Laten ze daar ook zien hoe je een hond de typische hulphond-truukjes aanleert? Kastjes open en dicht, deuren, kleding uittrekken en dat soort dingetjes?
Ja hoor dat is te vinden. Kastjes en deuren wordt vaak flos/trekspeeltje aan gebonden.
Door pike
Jantina schreef: Ik kan je niet helpen, die van mij kennen alleen onderstaande truukjes  ::)
Afbeelding
Whaahahhahaha die is grappig!!!!!
Maar ik herken mijn vroegere teckel toch echt niet in het kunstje zoek. Want dat kon ze heel erg goed. De bal verstoppen in de kamer en er werd geen stoel, bank, tafel, hoekje, schaaltje, bakje, mandje, bloempot of wat dan ook overgeslagen. Overal op en onder en in werd gezocht  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door