Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3035122
Van harte gefeliciteerd wat leuk! En die misselijkheid is niet zo prettig weet ik uit ervaring. Hoop dat dat snel overgaat voor je!
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3035125
Van harte gefeliciteerd!!!

Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weggaat. Ik weet nog goed dat ik blij was dat ik 's ochtends misselijk was (klinkt gek  ::)) dat was voor mij een teken dat het goed ging met het kindje dat in mij groeide. Maar .... de misselijkheid duurde zeven maanden.... ik was er zo klaar mee toen. De laatste twee maanden was ik niet echt misselijk meer, maar had ik wel last van mijn maag omdat die minder ruimte kreeg.
Ik liep de hele zwangerschap met eten bij me, als ik te weinig at werd ik misselijk, als ik teveel at idem, dus voor ik misselijk werd at ik weer wat kleins en dat de hele dag door...  De wc en ik waren 's ochtends de beste vriendjes, die heb ik wat omhelsd. Voor het opstaan eten hielp niet voldoende. Ik viel in het begin kilo's af, maar dat is er later ruimschoots bij gekomen.

Hopelijk ga je genieten van de zwangerschap en komt er in juli een gezonde wolk van een baby!
Door suzanne 1
#3035186
Wat leuk,  gefeliciteerd! Ik  had aan het bbegin van deze zwangerschap ook dat ik geen smoothies naar binnen kreeg en juist wel suiker. ....met mn lichaam was niks mis verder (ook geen zwangerschapssuiker) mn hele lichaam stond gewoon op zn kop van de hormonen.  Ik heb toen ook weer brood gegeten terwijl ik dat nooit meer deed. Ik kwam er achter op een gegeven moment dat soep wel goed gaat dus maakte ik lekker soep voor mezelf (groentes) voor meerdere dagen zodat ik het alleen nog op hoefde te warmen.  En ging dat ipv brood eten.  Nu met 31 weken zwangerschap (gaat zo snel) kan ik gelukkig wel weer smoothies drinken. ...na 17 weken alweer eigenlijk,  dus dat bied hoop  ;)
Ik heb er nu alleen niet genoeg meer aan. Ik eet nu veeeeel meer. mag ook wel, de uk groeit nu ontzettend snel en ik ben maar heel weinig in gewicht aangekomen.  Ik slik trouwens wel zwangerschap vitamines van vsm en visolie.

hoop dat je wat aan mn verhaal hebt, geniet er van. ...over een paar weken ben je ook niet meer zo moe etc
Gebruikersavatar
Door Neally
#3035195
Wat leuk. Proficiat.  :-*
Met de andere mee hoop ik dat je snel van de misselijkheid af bent.
Door Sieglinde
#3035271
Gefeliciteerd :D

Je weetdat als het te erg wordt je ook gewoon wat mag nemen tegen de misselijkheid he ( primperan oa).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door