Nadia schreef: *Schiet in de lach en bedenkt zich nu pas hoe stom het er staatEn jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahaha*
Ik heb enkel en alleen de blaasontsteking gekregen door het wassen met de zeep. Heus echt waar![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: *Schiet in de lach en bedenkt zich nu pas hoe stom het er staatEn jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahaha*
Ik heb enkel en alleen de blaasontsteking gekregen door het wassen met de zeep. Heus echt waar![]()
![]()
Thurin schreef: En jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahaha+1.
Nadia schreef: Tja.. wat valt nu te zeggeneuhhhh, niet meer doen voortaan?![]()
Nadia schreef: Tja.. wat valt nu te zeggenIk zou voorlopig even zwijgen over dit onderwerp als ik jou was.![]()
koekje schreef:Gewoon dichtnaaien die boel (rok dus)
[me=koekje]verlengt snel de rok met nog een metertje erbij[/me]
Thurin schreef: Ik zou voorlopig even zwijgen over dit onderwerp als ik jou was.Dat helpt niet meer!![]()
![]()
![]()
Doranto schreef: Begrijp niet dat inlegkruisjes worden afgeraden. Ik vind het hartstikke hygiënisch, (je moet ze dan natuurlijk wel heel vaak verschonen) en heb nog nooit blaasontsteking of iets dergelijks gehad.Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijs
kiara schreef: en oma gaat morgen topic lezen damesOma is heus geen oma geworden door de ooievaar of bloemkool, dus ze zal vast niet omvallen van een woord als seks![]()
Chase en Nellie schreef: Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijsBroeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Ik heb ook een aantal wasbare inlegkruisjes. Dat broeit veel minder, die zijn van katoen. Ik zou niet weten waarom niet, je gooit je onderbroek 's avonds toch ook niet in de vuilnisbak? Net als een onderbroek met een bloedvlek na een ongelukje bij de menstruatie, die was je toch ook uit?
Doranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.My god
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.
Fenixjuh schreef: My godkwestie van een voorraadje inslaan dus
Denkt even terug aan vorige week toen ik ziek was en ongeveer 3,5 liter op een dag dronk.. Dat was echt om het uur (soms halfuur) naar de wc...
Doranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.Mijn ouders vinden BARF niet erg praktisch...
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.