Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nadia schreef: *Schiet in de lach en bedenkt zich nu pas hoe stom het er staat ;D *
Ik heb enkel en alleen de blaasontsteking gekregen door het wassen met de zeep. Heus echt waar ;D :D
En jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahaha
koekje schreef: :o

[me=koekje]verlengt snel de rok met nog een metertje erbij[/me]
Gewoon dichtnaaien die boel (rok dus)  :biggrin2:
Thurin schreef: Ik zou voorlopig even zwijgen over dit onderwerp als ik jou was.  ;D :D ;)
Dat helpt niet meer!  :biggrin2: :biggrin2:
Doranto schreef: Begrijp niet dat inlegkruisjes worden afgeraden. Ik vind het hartstikke hygiënisch, (je moet ze dan natuurlijk wel heel vaak verschonen) en heb nog nooit blaasontsteking of iets dergelijks gehad.
Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijs  :o

Ik heb ook een aantal wasbare inlegkruisjes. Dat broeit veel minder, die zijn van katoen. Ik zou niet weten waarom niet, je gooit je onderbroek 's avonds toch ook niet in de vuilnisbak? Net als een onderbroek met een bloedvlek na een ongelukje bij de menstruatie, die was je toch ook uit?
Chase en Nellie schreef: Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijs  :o

Ik heb ook een aantal wasbare inlegkruisjes. Dat broeit veel minder, die zijn van katoen. Ik zou niet weten waarom niet, je gooit je onderbroek 's avonds toch ook niet in de vuilnisbak? Net als een onderbroek met een bloedvlek na een ongelukje bij de menstruatie, die was je toch ook uit?
Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.
Laatst gewijzigd door doranto op do 16 okt 2014, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Doranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.
My god  :o
Denkt even terug aan vorige week toen ik ziek was en ongeveer 3,5 liter op een dag dronk.. Dat was echt om het uur (soms halfuur) naar de wc...
Doranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Mijn ouders vinden BARF niet erg praktisch...  :2funny:

Bij elk toiletbezoek verversen vind ik dan weer een flinke hoop afval, mijn inlegkruisjes gaan gewoon mee met de witte was, heb je verder geen werk aan  ;)
Nou oma heeft het gelezen en div tips gaat ze proberen, oa de thee en spoelen van binnen, niet wassen met lactacid en ook slapen zonder ondergoed, overdag ging haar tever.
Gister moest ze naar uroloog en krijgt een blaasonderzoek as dinsdag, maar er is al gezegt dat er waarschijnlijk niks te zien is en dat ze er maar moet leren leven!
Ja dat zijn dokters, weet er alles van helaas
Maar ze vond het erg lief van jullie dat jullie zo mee denken
Bedankt namens oma en mijn dochter  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door