Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
We hadden (en hebben nog steeds) kunststofmanden met kleden erin maar daar kreeg hij van die plekken van op zijn ellenbogen en hij word steeds strammer dus hebben we vorig jaar een Jolly Paws voor Manu gekocht. Ben er heel erg tevreden mee alle honden liggen met veel plezier in de Jolly Paws mand en voor de kunststof manden hebben we schapenvachten gekocht. In de mand waar Manu ook vaak ligt ligt een dikke vacht en in de andere een dunnere.
Door Vena
[quote="Lil"]
Goede ervaringen met zooplus. Eentje is 9 jaar oud en eentje 7 jaar oud. Boris, Cayley, Jones en al het hondenbezoek liggen er erg graag op (leg er wel een vachtje bovenop, dus ze liggen niet meteen op het leer). Mij bevalt het ook goed. Doek of stoomreiniger erover en weer helemaal schoon en fris. Alleen in die van Jones zit een ligkuil; hij is dan ook officieel beetje te zwaar voor de matras.  :P

Boven staat een mand van Karlie en die is een heel stuk slapper.
[/quote][quote="Cindy de Wolf"]
Ik heb er 2 van deze http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... den/388290 staan en die bevallen prima. Ze liggen er hier graag op. Maar favoriete plek is nog altijd op de bank naast mij :biggrin2:
[/quote]

Mag ik vragen welke jullie precies hebben? Mijn computer linkt door naar de algemene pagina.
Door dre
Ik heb deze (http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaapplaats/orthopedisch/bedden/145993) een jaar of 3 geleden gekocht voor mijn toenmalige oudje en ziet er echt nog goed uit.
Hij is en wordt echt fanatiek gebruikt, als ik opvangers of logees krijg is dat het plekje waar ze het liefst gaan liggen en mijn huidige hond ligt er ook erg graag in. De mand staat op de slaapkamer en ze verkiest het kussen boven mijn bed ;D
Door Juul
Ik heb ook een ouder matras in tweeën gesneden. Dan heb je ook een comfortabele onderlaag van meer als 20 cm dik. Daarboven op schuimrubber randen gelijmd zodat ik een biabed achtig iets gemaakt heb, alleen met de achterrand een stuk hoger. Een waterdichte matrashoes van de Aldi eroverheen en daarover een fleecje of een schapenvacht. Ik heb ooit eens een kunstleer hoes op maat gemaakt, maar die was eigenlijk zo versleten. Dat doe ik niet meer.
Door Lil
[quote="Vena"]
Mag ik vragen welke jullie precies hebben? Mijn computer linkt door naar de algemene pagina.
[/quote]
Beiden. 1 gewone en 1 orthopedische kunstleer van zooplus (dus niet het orthobed). De orthopedische is wat steviger. De ligkuil in die van Jones wordt tot nu toe niet erger. Dus die kan nog een tijd (je) mee.
Door Vena
Bedankt voor jullie reacties. Onze dame slaapt nu op een babymatras op lattenbodem en daarover een schapenvacht en kussen aan de zijkant voor haar koppie. Maar sinds kort slaapt ze boven bij ons en krijgt ze daar ook een bed, dus ik twijfel nog een beetje tussen een nieuw babymatras en een laagje memoryfoam van de markt erover of een kant en klaar bed. Ik vind het zo lastig dat er weinig over de schuimkwaliteit staat bij de hondenmatrassen, bij matrassen voor mensen laten ze dat beter zien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door